SEAT e-Scooter concept: Το πρώτο ηλεκτρικό δίκυκλο στην ιστορία της

Η SEAT παρουσίασε, στα πλαίσια του Smart City Expo World Congress στη Βαρκελώνη, το πρώτο ηλεκτρικό δίκυκλο στην ιστορία της, το e-Scooter concept, το οποίο είναι αντίστοιχο με 125cc, με αυτονομία 115χλμ και μοντέρνο σχεδιασμό.

Το SEAT e-Scooter concept είναι εδώ και αποτελεί το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό δίκυκλο της εταιρείας, το οποίο θα κάνει την εμφάνισή του στην αγορά μέσα στο 2020, τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρείες μετακίνησης επιβατών. Η SEAT έχει συνάψει συνεργασία με την εταιρεία κατασκευής scooter που ονομάζεται Silence και εδρεύει στη Βαρκελώνη.

Ο επικεφαλής του τμήματος αστικών μετακινήσεων της SEAT, Lucas Casasnovas, δήλωσε πως η εταιρεία θα γίνει σύμμαχος των πόλεων μιας και με το SEAT e-Scooter concept θα δώσει απαντήσεις όσον αφορά την ευέλικτη μετακίνηση, μιας και η συνεργασία με την εταιρεία Silence θα φέρει τη λύση στις μετακινήσεις εντός πόλης.

Το e-Scooter concept είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρικό μοτέρ των 7 kW με μέγιστη απόδοση 11kW το οποίο θα αντιστοιχεί σε συμβατικό δίκυκλο των 125cc με ροπή 240 Nm. Η τελική ταχύτητα του scooter θα είναι τα 100χλμ/ώρα και θα μπορεί να πετυχαίνει τα 0-50χλμ μέσα σε 3.8 δευτερόλεπτα.

Η αυτονομία του θα φτάνει τα 115 χιλιόμετρα με μια φόρτιση ενώ η μπαταρία του θα μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα και θα μπορεί να φορτιστεί είτε σε οικιακούς ή δημόσιας χρήσης σταθμούς φόρτισης, με κόστος που θα φτάνει τα 0.70 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Όσον αφορά τους αποθηκευτικούς χώρους, το e-Scooter concept διαθέτει αρκετό χώρο για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, ενώ όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την τοποθεσία του μέσω της εφαρμογής για smartphones.

Η παρουσίαση της SEAT δεν έμεινε μόνο στο e-Scooter concept αλλά και σε μια πρόταση ηλεκτρικού πατινιού για ακόμα πιο ευέλικτη μετακίνηση μέσα στην πόλη. Πιο συγκεκριμένα, η SEAT παρουσίασε το e-Kickscooter concept, την πιο πρόσφατη έκδοση του e-Kickscooter, το οποίο διαθέτει αυτονομία 65χλμ, δύο ξεχωριστά φρένα και μπαταρία 551 Wh.

Τέλος, η SEAT παρουσίασε τη νέα έκδοση της πλατφόρμας για τα connected cars, την DGT 3.0, η οποία στηρίζεται στη συνεργασία της εταιρείας με τις Ισπανικές Αρχές για την κίνηση στους δρόμους. Η πλατφόρμα θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τα panels στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο με σκοπό τη βελτίωση της κίνησης στους δρόμους και συνεπώς την αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης.

Πηγή