Electric Cars

Seat Mii Electric: Μια τεχνική ματιά στο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η Seat δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες με τεχνικές λεπτομέρειες του Mii Electric, ρίχνοντας μία διαφορετική ματιά στο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Από το 2019 έχει παρουσιαστεί το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Seat, που είναι το Mii Electric. Η ισπανική εταιρεία σκέφτηκε να μπει κι αυτή στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, με το εν λόγω μοντέλο, αν και προς το παρόν εστιάζει στα υβριδικά. Αυτή τη φορά, όμως, η φίρμα από το Μαρτορέλ έδωσε τη δυνατότητα σε όλον τον κόσμο να δει με άλλη ματιά το Mii Electric.

Συγκεκριμένα, δημοσίευσε φωτογραφίες με τεχνικές λεπτομέρειες του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, που έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα 81 ίππων και 212 Nm ροπής, με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται στους μπροστά τροχούς (Front-Wheel Drive), μπαταρία 36,8 kWh με αυτονομία για 260 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP, ενώ μέσα στην πόλη μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 360 χιλιόμετρα, καθώς γίνεται ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Επίσης, επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα (χρειάζεται 3,9 δεύτερα για να πιάσει τα 50 χλμ./ώρα), έχει μέγιστη ταχύτητα 130 χλμ./ώρα και χώρο αποσκευών 251 λίτρα (με πεσμένα τα πίσω καθίσματα αυξάνεται στα 923 λίτρα).

Το Mii Electric, λοιπόν, αποτελεί την ηλεκτρική τριπλέτα του Volkswagen Group μαζί με τα e-up! και Skoda Citigo-e iV, με τη Seat να δείχνει στις φωτογραφίες στοιχεία κλειδιά από τον ηλεκτρικό κινητήρα, την μπαταρία, τον αντιστροφέα, τον φορτιστή και τον μετατροπέα AC/DC.

Το τελευταίο σημαίνει ότι φορτίζει τόσο με τη χρήση εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), μέσω ενός on-board φορτιστή 7,2 kW, που επιτρέπει τη φόρτιση έως το 80% σε 4 ώρες, όσο και με τη χρήση συνεχούς ρεύματος (DC), με απευθείας σύνδεση σε ταχυφορτιστή Combo 2 40 kW, ο οποίος προσφέρει τη δυνατότητα για φόρτιση έως το 80% μέσα σε περίπου 1 ώρα.

Όσον αφορά το σύστημα της μπαταρίας, είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι τοποθετημένο κάτω από τα καθίσματα και τη μεσαία κολόνα του αυτοκινήτου. Η χωρητικότητα είναι 36,8 kWh, όπως προαναφέραμε, με την μπαταρία να αποτελεί από 14 ενότητες, κάθε μία εκ των οποίων έχει 12 κελιά λιθίου (το σύνολο της μπαταρίας έχει 168), τη στιγμή που η φόρτιση γίνεται μέσω της θύρας που έχει στο πίσω δεξιά μέρος.

«Τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να φορτιστούν από μία οικιακή πρίζα. Είναι πιο βιώσιμα, έχουν χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο και προσφέρουν ίδια ή ακόμα καλύτερη απόδοση. Όμως ξέρουμε πώς λειτουργούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Το ανακαλύπτουμε ρίχνοντας μία πιο κοντινή ματιά στο εσωτερικό του Mii Electric», αναφέρει η ανακοίνωση της Seat.

Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι το Mii Electric δεν είναι το μοναδικό ηλεκτρικό όχημα των Ισπανών, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία τους απέκτησαν ένα ηλεκτρικό δίκυκλο, το οποίο είναι το e-Scooter.

Πηγή

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.