Self-Driving

To Rimac Concept Two θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4

Το νέο Rimac Concept Two που φιλοδοξεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του νέου Tesla Roadster, θα είναι εφοδιασμένο με μπαταρία χωρητικότητας 120 kWh και θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4.

Νέες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό hypercar της Rimac, το Concept Two, που θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στις αρχές Μαρτίου (8-18/3) στο Σαλόνι της Γενεύης (Geneva Motor Show).

Η εταιρεία από την Κροατία έχει θέσει πολύ υψηλά τον πήχη για το νέο της δημιούργημα έχοντας βάλει ως στόχο το νέο, πανίσχυρο Tesla Roadster που αναμένεται να περάσει στην παραγωγή το 2020.

Τι είναι η αυτόνομη οδήγηση; Επεξήγηση των Levels

Πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου hypercar δεν έχουν διαρρεύσει, ωστόσο λέγεται πως η συστοιχία μπαταριών που θα χρησιμοποιεί θα είναι χωρητικότητας 120 kWh, σημαντικά μεγαλύτερη δηλαδή από την αντίστοιχη του Concept One (82 kWh) των 1.224hp, αλλά αισθητά μικρότερη από αυτήν του Tesla Roadster (200 kWh).

Μια άλλη πληροφορία που είδε το φως της δημοσιότητας αναφέρει πως το Rimac Concept Two θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4! Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα αναλαμβάνει τον έλεγχο μόνο σε εξαιρετικά περίπλοκες καταστάσεις ή όταν επίκεινται ακραίες καιρικές συνθήκες.

Προφανώς το νέο υπερόπλο της Rimac θα είναι εφοδιασμένο με όλο τον high tech εξοπλισμό που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 όταν εγκατασταθεί το απαραίτητο λογισμικό. Όπως δηλαδή συμβαίνει και με την περίπτωση των αυτοκινήτων της Tesla.

Σύμφωνα με την Monika Mikac , Chief Operating Officer της Rimac, στα πλάνα της εταιρείας είναι να κατασκευάσει 100 Concept Two εκ των οποίων τα 20 θα είναι διαθέσιμα προς πώληση μέσα στο 2018. Όσο για την τιμή του, αυτή θα ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.