Renault Zoe 2019: Έρχεται με 390 χιλιόμετρα αυτονομία, 52kWh μπαταρία και 134 ίππους ισχύ

Η τρίτη γενιά του Renault Zoe είναι προ των πυλών και θα φέρει μεγάλες αλλαγές στον εξοπλισμό, τον σχεδιασμό και τις επιδόσεις του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Το Renault Zoe 2019 θα έχει 52kWh μπαταρία η οποία του προσφέρει 390 χιλιόμετρα αυτονομία. Επιπλέον, το τρίτης γενιάς μίνι ηλεκτρικό θα είναι συμβατό με καλώδια φόρτισης Type 2 με δυνατότητα φόρτισης έως 22kW, ενώ μέσω καλωδίου CCS θα μπορεί να αγγίζει τα 50kW.

Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 126 χιλιόμετρα αυτονομία σε μία ώρα φόρτισης και 145 χιλιόμετρα σε μισώ ώρα. Επίσης, η πλήρη φόρτιση από 7kW home wallbox θα επιτυγχάνεται σε εννέα ώρες και 25 λεπτά.

Από πλευράς κινητήρα, το Renault Zoe 2019 θα έρχεται σε δύο εκδόσεις, μία με τον παλιό ηλεκτροκινητήρα R110 των 107bhp και μία με τον νέο ισχυρό R135 που αποδίδει 134 ίππους ισχύ.

Η Renault αναφέρει ότι το Zoe 2019 θα έχει επιτάχυνση 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 140m/h. Επίσης, ο R135 προσφέρει επιτάχυνση από 80-120 σε 7,1 δευτερόλεπτα, δηλαδή 2,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον R110.

Στο εξωτερικό το Renault Zoe 2019 έρχεται με πλήρως ανανεωμένο πιο sport σχεδιασμό και LED φώτα τα οποία αποδίδουν 75% περισσότερο φως από ότι οι λαμπτήρες αλογόνου. Στο πίσω μέρος θα βρούμε επίσης LED φώτα και θα παρέχονται ζάντες σε τρεις διαστάσεις 15, 16 και 17 ίντσες.

Περνώντας στο εσωτερικό βρίσκουμε μία οθόνη ψυχαγωγίας 9,3 ιντσών, διάχυτο εσωτερικό φωτισμό, 10 ιντσών οθόνη ελέγχου και επένδυση από ανακυκλωμένα υλικά.

Η κεντρική κονσόλα έχει υποστεί αλλαγές, με τον παλιό μηχανικό μοχλό αλλαγής ταχυτήτων να δίνει τη θέση του σε ένα νέο επιλογέα και το συμβατικό χειρόφρενο να αντικαθιστάτε από ένα ηλεκτρικό. Οι πίσω επιβάτες μπορούν να φορτίζουν της συσκευές τους μέσω των νέων USB.

Κατά τα άλλα το Renault Zoe 2019 θα είναι εξοπλισμένο με αρκετές τεχνολογίες, όπως υποστήριξη αλλαγής και διατήρησης λωρίδας, Android Auto, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, και άλλα.

Προς το παρόν, πληροφορίες όπως τιμή, ημερομηνία και αγορές διάθεσης παραμένουν άγνωστες.

Πηγή