Close

Προβλέπεται συνεχής ανάπτυξη για τα κινεζικά ηλεκτρικά στην Ευρώπη παρά τους δασμούς

Η άνοδος των κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη συνεχίζεται διαρκώς, με την ένωση του κλάδου αυτοκινήτων BOVAG να αναφέρει ότι, βάσει μελέτης του πρακτορείου συμβούλων KPMG, η αγοραία αξία των κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι 10 τοις εκατό μέχρι το 2030.

Πρόκειται για σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2023, όταν ήταν μόλις το 4 τοις εκατό της συνολικής ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου.

Οι κινεζικές μάρκες όπως η BYD και η Lynk & Co αναμένεται να έχουν πολύ μικρό πρόβλημα με τους ευρωπαϊκούς δασμούς εισαγωγής που ανακοινώθηκαν πέρυσι. «Οι Κινέζοι κατασκευαστές μπορούν να περιορίσουν τον αντίκτυπο χάρη στο πλεονέκτημα κόστους που έχουν ήδη δημιουργήσει. Επίσης, αν και μέσω κοινών επιχειρήσεων, έχουν σχέδια να μεταφέρουν ορισμένες γραμμές συναρμολόγησης στην Ευρώπη», έγραψε η BOVAG.

Η προσδοκία είναι ότι λίγο λιγότερο από το 19% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ολλανδία έως το 2030 θα ανήκουν σε κινεζική μάρκα. Πριν από τρία χρόνια, η προσδοκία ήταν ότι αυτό θα έφτανε το οκτώ τοις εκατό των συνολικών πωληθέντων αυτοκινήτων.

Οι κινεζικές μάρκες επικεντρώνονται ολοένα και περισσότερο στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε προσιτές τιμές και η BOVAG είπε ότι πρόκειται για έναν τομέα στον οποίο αναμένεται σημαντική ανάπτυξη. Αυτοί οι κατασκευαστές είναι συχνά σε θέση να προσφέρουν καλύτερη αναλογία τιμής-ποιότητας από κατασκευαστές από άλλες χώρες.

«Με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό ατόμων και πόρων, μπορούν να ανταποκριθούν γρήγορα στην τρέχουσα ζήτηση. Ενώ οι πρώτες κινεζικές εταιρείες σε αυτόν τον τομέα επικεντρώθηκαν στο τμήμα premium πριν από τρία χρόνια, όλο και περισσότερες κινεζικές μάρκες εστιάζουν τώρα σε μια ανταγωνιστική σχέση τιμής-ποιότητας», δήλωσε η BOVAG.

Η ένωση είπε ότι οι κινεζικές εταιρείες κάνουν επίσης καλύτερη χρήση της διανομής τους. Ενώ αρχικά εστίαζαν στις άμεσες πωλήσεις, τώρα χρησιμοποιούν ένα πιο παραδοσιακό δίκτυο αντιπροσώπων.

Από τη μελέτη προέκυψαν αρκετά σημεία συμφόρησης. «Η ανασφάλεια σχετικά με την υπολειμματική αξία και τη δυνατότητα επισκευής έχει ως αποτέλεσμα κάποια απροθυμία από τις εταιρείες μίσθωσης και τους ασφαλιστές. Και τα δίκτυα αντιπροσώπων πρέπει να συνηθίσουν τις διαφορές στην επιχειρηματική κουλτούρα».

Παρόλα αυτά, η BOVAG πιστεύει ότι «οι αντιπρόσωποι που συμμετέχουν μπορούν να αντισταθμίσουν το μειούμενο μερίδιο αγοράς των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων».

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top