Close

Πρώτες φωτογραφίες του ηλεκτρικού SUV Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Διέρρευσαν οι πρώτες real-life φωτογραφίες του Skoda Enyaq iV, λίγο πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του που θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά στις 20:00 ώρα Ελλάδας.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση την παγκόσμια πρεμιέρα του Skoda Enyaq iV στους ακόλυθους συνδέσμους:

https://skoda-virtual-event.com

https://www.facebook.com/SKODAGreece

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της τσέχικης φίρμας είναι εδώ και οι φωτογραφίες που βλέπετε δημοσιεύθηκαν σε διάφορες ιστοσελίδες του ειδικού Τύπου, όπως το ισπανικό Motor16 και το τσέχικο Auto.cz, αλλά και στα social media.

Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV

To Skoda Enyaq iV είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βασίζεται στην ΜΕΒ, την πλατφόρμα του Volkswagen Group αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση και αποτελεί το πρώτο σημαντικό βήμα των Τσέχων στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Από τα πιο εντυπωσιακά σημεία του οχήματος είναι τα φωτιστικά του σώματα. Πρόκειται για full LED matrix προβολείς, οι οποίοι συνδυάζουν την τεχνολογία με το ξεχωριστό design, αποτελώντας ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου.

Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV

Εσωτερικά εντύπωση προκαλούν η ευμεγέθης οθόνη 13″ του συστήματος infotainment, το ψηφιακό ταμπλό, η head-up οθόνη με λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότης (Augmented Reality) και η θέση για την ασύρματη φόρτιση του κινητού.

Με απόδοση έως 306 PS

Στη βασική του έκδοση το Enyaq εφοδιάζεται με μπαταρία 55 kWh, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται στον πίσω άξονα και αποδίδει 148 PS. Η αυτονομία του είναι στα 340 km.

Ακολουθεί η έκδοση με τη μπαταρία 62 kWh που αποδίδει 180 PS και έχει 390 km αυτονομία, ενώ η κορυφαία έκδοση με μοτέρ στον πίσω άξονα, προσφέρεται με μπαταρία 82 kWh, έχει αυτονομία 500 km και αποδίδει 204 PS.

Aπό κει και πέρνα υπάρχουν και οι εκδόσεις AWD. Η μια εφοδιάζεται με μπαταρία 82 kWh, αποδίδει 265 PS και με μια φόρτιση μπορεί να καλύψει 460 km.

Η άλλη είναι η RS η κορυφαία της γκάμας με απόδοση που φτάνει τους 306 PS.

Όσον αφορά τη φόρτιση, αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι ότι θα υποστηρίζει ταχεία φόρτιση με ισχύ 125 kW, ώστε η μπαταρία να φτάνει από το 10% στο 80% σε 40 λεπτά.

Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε με τι τιμές θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά και ποιες εκδόσεις θα δικαιούνται επιδότηση.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments

Copyright © 2024 | Autonomous.gr | A project by Κώστας Βλαχάκης | WEBTREE Production | About

Λογότυπα, επωνυμίες, εμπορικά σήματα και γνωρίσματα ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες.

scroll to top