Διέρρευσαν οι πρώτες real-life φωτογραφίες του Skoda Enyaq iV, λίγο πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του που θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά στις 20:00 ώρα Ελλάδας.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση την παγκόσμια πρεμιέρα του Skoda Enyaq iV στους ακόλυθους συνδέσμους:
https://skoda-virtual-event.com
https://www.facebook.com/SKODAGreece
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της τσέχικης φίρμας είναι εδώ και οι φωτογραφίες που βλέπετε δημοσιεύθηκαν σε διάφορες ιστοσελίδες του ειδικού Τύπου, όπως το ισπανικό Motor16 και το τσέχικο Auto.cz, αλλά και στα social media.
To Skoda Enyaq iV είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βασίζεται στην ΜΕΒ, την πλατφόρμα του Volkswagen Group αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση και αποτελεί το πρώτο σημαντικό βήμα των Τσέχων στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Από τα πιο εντυπωσιακά σημεία του οχήματος είναι τα φωτιστικά του σώματα. Πρόκειται για full LED matrix προβολείς, οι οποίοι συνδυάζουν την τεχνολογία με το ξεχωριστό design, αποτελώντας ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου.
Εσωτερικά εντύπωση προκαλούν η ευμεγέθης οθόνη 13″ του συστήματος infotainment, το ψηφιακό ταμπλό, η head-up οθόνη με λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότης (Augmented Reality) και η θέση για την ασύρματη φόρτιση του κινητού.
Με απόδοση έως 306 PS
Στη βασική του έκδοση το Enyaq εφοδιάζεται με μπαταρία 55 kWh, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται στον πίσω άξονα και αποδίδει 148 PS. Η αυτονομία του είναι στα 340 km.
Ακολουθεί η έκδοση με τη μπαταρία 62 kWh που αποδίδει 180 PS και έχει 390 km αυτονομία, ενώ η κορυφαία έκδοση με μοτέρ στον πίσω άξονα, προσφέρεται με μπαταρία 82 kWh, έχει αυτονομία 500 km και αποδίδει 204 PS.
Aπό κει και πέρνα υπάρχουν και οι εκδόσεις AWD. Η μια εφοδιάζεται με μπαταρία 82 kWh, αποδίδει 265 PS και με μια φόρτιση μπορεί να καλύψει 460 km.
Η άλλη είναι η RS η κορυφαία της γκάμας με απόδοση που φτάνει τους 306 PS.
Όσον αφορά τη φόρτιση, αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι ότι θα υποστηρίζει ταχεία φόρτιση με ισχύ 125 kW, ώστε η μπαταρία να φτάνει από το 10% στο 80% σε 40 λεπτά.
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε με τι τιμές θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά και ποιες εκδόσεις θα δικαιούνται επιδότηση.