Close

Πώς θα είναι η πρώτη ηλεκτρική Bentley;

Bentley EXP 12 Speed 6e Concept

Η ηλεκτροκίνηση είναι το επόμενο στοίχημα της Bentley, καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια θα παρουσιάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Porsche.

Προς το παρόν δεν υπάρχει οριστική απόφαση για το στυλ του αμαξώματος που θα έχει η πρώτη ηλεκτρική Bentley, όπως είπε στο Auto Express, ο επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Stefan Sielaff.

“Σίγουρα το επόμενο βήμα είναι μια ηλεκτρική, μοναδική Bentley η οποία δεν βασίζεται σε υπάρχον μοντέλο, αλλά μια εντελώς φρέσκο και νέο μοντέλο με ηλεκτρικό κινητήρα και προφανώς διαφορετικές αναλογίες. Μας δίνεται μια εξαιρετική ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα γλώσσα σχεδιασμού για την εταιρεία”.

Bentley EXP 12 Speed 6e Concept

Μια πρόγευση για το ηλεκτρικό μέλλον της Bentley είχαμε πάρει το 2017 όταν η εταιρεία παρουσίασε το EXP 12 Speed 6e Concept, ένα δίπορτο διθέσιο σπορ ηλεκτρικό όχημα, το οποίο ωστόσο δεν φαίνεται να κερδίζει πόντους ώστε να αποτελέσει την πρώτη ηλεκτρική Bentley παραγωγής.

Bentley EXP 12 Speed 6e Concept

“Πρέπει να διαθέτει τέσσερις ή πέντε θέσεις και θα πρέπει επίσης να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει λίγες αποσκευές, ίσως όχι αποσκευές πέντε ατόμων”, ανέφερε ο Γερμανός σχεδιαστής για να προσθέσει: “Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτό το νέο μέλος της οικογένειας είναι ολοκαίνουργιο και δεν αντιγράφει κάποιο άλλο concept που έχουμε ήδη στο χαρτοφυλάκιό μας. Σίγουρα όμως θα διαθέτει περισσότερες από δύο θέσεις, είμαι πεπεισμένος γι’ αυτό”.

Bentley EXP 12 Speed 6e Concept

Το στυλ αμαξώματος είναι αυτό που απασχολεί τους ανθρώπους της εταιρείας. “Προσπαθούμε να καθορίσουμε τι ακριβώς θα μπορούσε να είναι αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να είναι ένα όχημα που περιέχει συγκεκριμένο coupe στυλ ή σπορ και μια συγκεκριμένη κομψότητα. Δεν νομίζω ότι θα είναι κάτι που θα είναι ψηλό, όπως ένα SUV”.

Bentley EXP 12 Speed 6e Concept

Ίσως μια πιο πολυτελής εκδοχή της Porsche Mission E να είναι η απάντηση στο γρίφο, καθώς η Bentley θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες και εξαρτήματα από το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό μοντέλο, μιας και οι δύο εταιρείες βρίσκονται υπό τη σκέπη του Volkswagen Group.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top