Close

Πως η πανδημία λειτουργεί προς όφελος της Nuro και του αυτόνομου R2

Nuro R2

Nuro R2

Χρηματοδότηση ύψους 500 εκατoμμυριων δολαρίων εξασφάλισε η start-up Nuro, η οποία έχει αναπτύξει το αυτόνομο όχημα R2 που εκτελεί υπηρεσίες courier.

Η πανδημία του covid-19 έχει προκαλέσει έκρηξη στις ηλεκτρονικές αγορές και κατά συνέπεια τεράστια ζήτηση στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών (courier). Σε πολλές περιπτώσεις –το διαπιστώσαμε και στην εγχώρια αγορά κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown– οι εταιρείες δεν καταφέρνουν να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές με αποτέλεσμα να πλήττεται η εικόνα τους ιδιαίτερα στον τομέα του CX (customer experience).

Στο εξωτερικό, ωστόσο, υπάρχουν εταιρείες που στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, έχουν υιοθετήσει νέες τεχνολογίες ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν άμεσα και με ασφάλεια στις νέες απαιτήσεις που προκύπτουν στην εποχή της πανδημίας. Drones και αυτόνομα οχήματα είναι κάποιες από τις λύσεις που μεταξύ άλλων έχουν αναλάβει να εξυπηρετούν τους καταναλωτές και απ’ ότι φαίνεται το κάνουν με μεγάλη επιτυχία.

Αυτό προκύπτει κι από το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι χρηματοοικονομικοί κολοσσοί επενδύουν σε νεοφυείς εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή καινοτόμων προϊόντων. Μια από αυτές είναι και η Nuro με το αυτόνομο όχημά της, R2, το οποίο ήδη έχει ξεκινήσει delivery προϊόντων σε πόλεις των ΗΠΑ.

Τη Δευτέρα 9/11 η εταιρεία ανακοίνωσε πως έλαβε χρηματοδότηση ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων για να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και να ενισχύσει το ανθρώπινο δυναμικό της, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της καλιφορνέζικης start-up Dave Ferguson.

Σε αυτόν τον νέο κύκλο χρηματοδότησης συμμετέχουν κορυφαίες φίρμες όπως η T. Rowe Price Associates, η Fidelity Management & Research Company και η LLC. and Baillie Gifford, που ήρθαν να προστεθούν δίπλα στις SoftBank και Greylock. Στις αρχές του 2019, η Nuro είχε λάβει χρηματοδότηση ύψους 940 εκατομμυρίων δολαρίων από την SoftBank, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να έχει φτάσει πλέον στα 5 δισ. δολάρια.

Τον Φεβρουάριο του 2020 η διοικούσα αρχή αυτοκινητόδρομων των ΗΠΑ έδωσε την έγκρισή της για την κυκλοφορία 5.000 αυτόνομων οχημάτων της Nuro στο δημόσιο οδικό δίκτυο εντός διετίας. Ήδη τα R2 εκτελούν παραδόσεις προϊόντων στο Χιούστον (Τέξας), στο Σκότσντεϊλ (Αριζόνα) και στο Μάουντεν Βιου (Καλιφόρνια).

Στο Χιούστον, η Nuro χρησιμοποιεί για παραδόσεις και κάποια Toyota Prius τα οποία εφοδιάζονται με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που έχει εξελίξει. Ωστόσο, εντός του 2021 όλα τα οχήματα του στόλου της που θα εκτελούν παραδόσεις θα είναι R2. Στις εταιρείες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Domino’s, η Walmart, Kroger και η CVS.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top