Πτώση 30% σημείωσαν τον Απρίλιο οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω του κορονοϊού. Στην κορυφή το Tesla Model 3.
Ήταν δεδομένο ότι ο κορονοϊός και η κρίση αυτής της πανδημίας θα προκαλούσαν μεγάλη ζημιά στην παγκόσμια οικονομία. Σε αυτή συμπεριλαμβάνεται και η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τις πωλήσεις τους σε όλον τον πλανήτη να μειώνονται κατά 30% τον Απρίλιο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα το 2019.
Για την ακρίβεια, πουλήθηκαν 110000 plug-in αυτοκίνητα, με τα 2/3 να είναι πλήρως ηλεκτρικά, ώστε το μερίδιο στην αγορά να φτάσει το 2,8%. Όσον αφορά τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2020, οι πωλήσεις πήγαν στις 570000, όμως κι εδώ είχαμε σημαντική πτώση, κατά 12%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περσινού έτους, με το μερίδιο να είναι στο 2,7%.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα μοντέλα, στην κορυφή με διαφορά βρέθηκε τον Απρίλιο το Tesla Model 3, με 11761 πωλήσεις, με το BYD Qin Pro EV να ακολουθεί με 5096 και το Volkswagen e-Golf να έρχεται τρίτο με 3836. Όσο για τον μεγάλο αντίπαλο του Model 3, το Renault Zoe, οι διαφορές είναι πολύ μεγαλύτερες σε παγκόσμιο επίπεδο από αυτές στην αγορά της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας πούλησε παγκοσμίως μόλις 2118 μονάδες, ώστε στο σύνολο του πρώτου τετραμήνου να έχει 22811 έναντι 85523 του Model 3, κάτι που σημαίνει πως το ηλεκτρικό sedan της Tesla έχει σχεδόν τις τετραπλάσιες πωλήσεις από το Zoe.
Τρίτο συνολικά είναι το Nissan Leaf με 18364 πωλήσεις, τη στιγμή που την πρώτη δεκάδα, όσον αφορά πάντα το πρώτο τετράμηνο, συμπληρώνουν τα VW e-Golf, BMW 530e/Le, BYD Qin Pro EV, Mitsubishi Outlander PHEV, Audi e-tron, Hyundai Kona EV και GAC Aion S.
Από πλευράς κατασκευαστών, η Tesla βρίσκεται, όπως είναι λογικό, στην κορυφή με 14793 πωλήσεις τον Απρίλιο, ενώ στο πρώτο τετράμηνο έχει ξεπεράσει τις 100000 πωλήσεις και έχει φτάσει τις 103193, με τη δεύτερη BMW να απέχει έτη φωτός, καθώς βρίσκεται στις 39427 και έχει μείνει να παλεύει για τη δεύτερη θέση με τις Volkswagen (38702) και BYD (34191).
Ωστόσο, για τον Απρίλιο, πίσω από την Tesla ήταν οι δύο προαναφερθείσες, αλλά με διαφορετικές θέσεις, αφού οι Κινέζοι έδωσαν 11991 μονάδες και οι Γερμανοί σταμάτησαν στις 11115. Τέλος, τη δεκάδα, στο σύνολο και των τεσσάρων μηνών, συμπλήρωσαν οι SAIC, Renault, Hyundai, Audi, Volvo και Nissan.