Close

Peugeot E-208 GTI: Αποκαλυφθηκε το νέο ηλεκτρικό hot hatch με τους 280 ίππους

Σε μια απροσδόκητη κίνηση στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans, η Peugeot αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό hot hatch E-208 GTI.

Για compact αυτοκίνητο, το Peugeot E-208 GTI έχει μια πολύ δυνατή εμφάνιση. Ένας μόνο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους μπροστινούς τροχούς, αποδίδοντας 280 ίππους και 346 Nm ροπής. Αυτά τα στοιχεία μεταφράζονται σε εκπληκτική επιτάχυνση, με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να ξεκινά από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το E-208 GTI το μοντέλο GTI με την ταχύτερη επιτάχυνση στην ιστορία της Peugeot.

Ενώ η Peugeot έχει αφήσει να εννοηθεί ότι μπορεί να ακολουθήσει μια έκδοση με κινητήρα βενζίνης, προς το παρόν, το στέμμα των επιδόσεων ανήκει σε αυτό το νέο ηλεκτρικό μοντέλο.

peugeot

Ο κόσμος των μικρών, σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων γίνεται όλο και πιο γεμάτος, και το E-208 GTI αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό. Υπάρχει το νέο ηλεκτρικό Mini Cooper JCW , αλλά το Peugeot είναι ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορο στα 100 χλμ./ώρα. Το E-208 GTI είναι επίσης κατασκευασμένο στην ίδια πλατφόρμα Stellantis e-CMP με τα ξαδέρφια του, το Abarth 600e και την Alfa Romeo Junior Veloce, ωστόσο καταφέρνει να είναι ελαφρώς πιο γρήγορο και από τα δύο.

peugeot

Το Peugeot E-208 GTI διαθέτει μπαταρία 54 kWh, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, επαρκεί για αυτονομία έως και 350 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Όταν έρθει η ώρα να το συνδέσετε, η Peugeot αναφέρει ότι η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από 20 έως 80 τοις εκατό σε λιγότερο από 30 λεπτά. Το E-208 GTI διαθέτει επίσης στάνταρ λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L), η οποία του επιτρέπει να λειτουργεί ως κινητή πηγή ενέργειας για εξωτερικές συσκευές.

Οι σχεδιαστές της Peugeot σαφώς στράφηκαν στο παρελθόν για έμπνευση, φορτώνοντας την E-208 GTI με σχεδιαστικά στοιχεία που τιμούν το θρυλικό 205 GTI της δεκαετίας του 1980. Το αυτοκίνητο έχει μια πιο επιθετική και σταθερή εμφάνιση, χάρη σε μια ανάρτηση που έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ. και ένα μετατρόχιο που είναι φαρδύτερο κατά 56 χλστ. μπροστά και 27 χλστ. πίσω. Οι ζάντες 18 ιντσών διαθέτουν σχεδιασμό πολλαπλών οπών που παραπέμπει άμεσα στις ζάντες του κλασικού 205 GTI 1.9. Οι τετραπίστονες δαγκάνες φρένων, οι οποίες συγκρατούν δίσκους 355 mm, έχουν κόκκινο φινίρισμα, και υπάρχουν μερικές κόκκινες πινελιές στη μάσκα και τους προβολείς.

peugeotpeugeot

Στο εσωτερικό, οι οδηγοί υποδέχονται τον κόκκινο ατμοσφαιρικό φωτισμό, τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας και τις κόκκινες ραφές στο ταμπλό και τα σπορ καθίσματα. Τα ίδια τα καθίσματα διαθέτουν μια κεντρική κόκκινη λωρίδα, μια ακόμη αναφορά στο 205 GTI 1.9, ενώ ένα μοτίβο με εφέ πλέγματος στο ύφασμα αποτίει φόρο τιμής στην έκδοση 1.6 του κλασικού μοντέλου.

Η Peugeot έχει επικεντρωθεί σε μια σπορ οδηγική εμπειρία αναβαθμίζοντας την ανάρτηση, προσθέτοντας μια νέα πίσω αντιστρεπτική δοκό και τοποθετώντας ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, ειδικά σχεδιασμένα για πίστα.

Το Peugeot E-208 GTI θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος με εκτιμώμενη τιμή περίπου 42.000 ευρώ.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top