Close

Όμιλος Volkswagen: Στοχεύει σε σημαντικές μειώσεις κόστους στην κύρια μάρκα του

Ο Όμιλος Volkswagen έχει αντιμετωπίσει ορισμένες σοβαρές προκλήσεις καθώς η κύρια μάρκα του πρέπει να μειώσει το κόστος σε μαζική κλίμακα.

Σύμφωνα με το Reuters, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Brand Thomas Schaefer προειδοποίησε το προσωπικό κατά τη διάρκεια συνάντησης στα κεντρικά γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Wolfsburg ότι το κόστος είναι πολύ υψηλό, ενώ η παραγωγικότητα είναι πολύ χαμηλή, γεγονός που καθιστά τα αυτοκίνητα μη ανταγωνιστικά: «Με πολλές από τις προϋπάρχουσες δομές μας. διαδικασίες και υψηλό κόστος, δεν είμαστε πλέον ανταγωνιστικοί ως η μάρκα Volkswagen».

O μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων στην Ευρώπη εργάζεται τώρα σε ένα πρόγραμμα εξοικονόμησης 10,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων (10 δισεκατομμυρίων ευρώ), το οποίο θα περιλαμβάνει μειώσεις προσωπικού, αναφέρει η έκθεση.

Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στην αξία τουλάχιστον δύο μεγάλων εργοστασίων. Δεν είναι ακόμη σαφές πώς η εταιρεία θα πετύχει τον στόχο της, αλλά οι λεπτομέρειες θα καθοριστούν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Ο Gunnar Kilian, μέλος του διοικητικού συμβουλίου ανθρώπινου δυναμικού της Volkswagen, δήλωσε: «Πρέπει επιτέλους να είμαστε αρκετά γενναίοι και ειλικρινείς για να πετάξουμε στη θάλασσα πράγματα που επαναλαμβάνονται εντός της εταιρείας ή είναι απλώς έρμα που δεν χρειαζόμαστε για καλά αποτελέσματα».

Συγκεκριμένα για τα ηλεκτρικά, η Volkswagen αναγκάστηκε πρόσφατα να επιβραδύνει την παραγωγή σε ορισμένα από τα εργοστάσιά της στην Ευρώπη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι επιβραδύνσεις οφείλονταν σε προβλήματα προμήθειας ανταλλακτικών και σε άλλες λόγω ανεπαρκούς ζήτησης.

Στο πλαίσιο της μείωσης του κόστους και αύξησης της παραγωγικότητας, οι αγοραστές θα πρέπει να δουν χαμηλότερες τιμές.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top