Close

1.500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα ταξινομηθούν στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 2020, εκτιμά ο ΣΕΑΑ

Seat Leon PHEV

Seat Leon PHEV

Ο γενικός διευθυντής του ΣΕΑΑ, Δ. Πάτσιος εκτιμά πως μέχρι το τέλος του 2020 οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα φθάσουν τις 1.500 μονάδες.

H ηλεκτροκίνηση μπαίνει στη ζωή μας και τα κίνητρα που προσφέρει το κράτος μέσω της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», κάνουν πιο προσιτή την απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο FM 104,9, ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγών Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, Δημήτρης Πάτσιος εκτίμησε ότι μέχρι το 2030 ένα στα τρία αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στην Ελλάδα θα είναι ηλεκτρικό.

«Μέχρι το 2030 στην Ελλάδα εκτιμώ ότι στα τρία αυτοκίνητα θα είναι ένα ηλεκτρικό, ένα βενζινοκίνητο και ένα πετρελαιοκίνητο», είπε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει ο ΣΕΑΑ, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο οι συνολικές πωλήσεις καινούργιων ηλεκτροκίνητων (BEV+PHEV) ανέρχονται σε 882 μονάδες (1,47%). Ο κύριος Πάτσιος, εκτιμά ότι μέχρι το τέλος του 2020 οι πωλήσεις καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών (BEV) δύναται να φθάσουν τις 1.500 μονάδες.

«Το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, το οποίο έχει τεθεί σε εφαρμογή έχει μεγάλη ανταπόκριση. Ήδη 500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν επιδοτηθεί για να κυκλοφορήσουν. Εκτιμούμε ως ΣΕΑΑ ότι φέτος θα υπερβούμε τα 1.000 και θα φθάσουμε τελικά τα 1.500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ του χρόνου το 2,5-3% των συνολικών πωλήσεων θα αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

«Μονόδρομος η ηλεκτροκίνηση»

«Η ΕΕ έχει θέσει τα όρια εκπομπών των ρύπων, αλλά και τα μεγάλα ποσοστά μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα και των μικροσωματιδίων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ηλεκτροκίνηση να αποτελεί την μόνη λύση. Για να μειωθούν οι ρύποι και να φθάσουμε στα όρια της ΕΕ θα πρέπει στις πωλήσεις καινούριων οχημάτων τουλάχιστον ένα στα τρία να είναι ηλεκτρικό», τόνισε ο κύριος Πάτσιος.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top