Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα ξοδέψουν 300 δισ. σε ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο. Καινοτόμες τεχνολογίες όπως οι ηλεκτροκινητήρες, η δυνατότητα διασύνδεσης των οχημάτων μέσω του δικτύου 5G και φυσικά η αυτόνομη οδήγηση έχουν “αναγκάσει” τους κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο να διαθέσουν υπέρογκα ποσά αναπτύσσοντας φουτουριστικά συστήματα που θα δούμε κάποτε σε αμάξια μαζικής κυκλοφορίας.

Μάλιστα, το γνωστό πρακτορείο ειδήσεων Reuters ανέλυσε τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκόσμια και υπολόγισε το συνολικό ποσό που θα… θυσιαστεί στον βωμό της ηλεκτροκίνησης και των μοτέρ που λειτουργούν χωρίς καύσιμα εξόρυξης. Ο αριθμός περιορίζεται στις ανακοινώσεις των εταιρειών για την επόμενη πενταετία – δεκαετία. Εν τέλει, το Reuters κατέληξε πως οι κυριότεροι “παίχτες” της αυτοκινητοβιομηχανίας θα ξοδέψουν πάνω από 300 δισεκατομμύρια δολάρια (!!) τα επόμενα χρόνια, με σκοπό την πλήρη εγκατάλειψη των τωρινών κινητήρων και μετάβαση σε ηλεκτρικούς νέας γενιάς.

Αν και όλοι οι γνωστοί κατασκευαστές δηλώνουν δυναμικά το παρόν στην μεταβατική αυτή περίοδο, το μεγαλύτερο κομμάτι των 300 δις θα διατεθεί από Κινέζικες και Γερμανικές εταιρείες. Πληροφοριακά, το Volkswagen Group φαίνεται πως θα επενδύσει περίπου 91 δισεκατομμύρια. Η VW μας είχε… προειδοποιήσει για το ποσό που θα διαθέσει στην ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων, οπότε τα 91 δις δεν μας προκαλούν εντύπωση. Μπορείτε παρακάτω να δείτε την λίστα του Reuters με τα ποσά που υπολογίζεται πως θα ξοδέψουν οι κατασκευαστές της αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα στην δεκαετία του 2020:

– Volkswagen Group: $91 billion
– Daimler: $42 billion
– Hyundai/Kia: $20 billion
– Changan (China): $15 billion
– Toyota: $13.5 billion
– Ford: $11 billion
– Fiat Chrysler: $10 billion
– Nissan: $10 billion
– Renault: $10 billion
– Tesla: $10 billion
– GM: $8 billion
– Great Wall (China): $8 billion
– BMW/Mini: $6.5 billion
– GAC (China): $6.5 billion
– Anhui Jianghuai Automobile (JAC, China): $6 billion
– Mahindra (India): $5.5 billion
– Geely (China): $5 billion
– SAIC (China): $5 billion
– Dongfeng (China): $4.5 billion
– BYD (China): $3.86 billion
– BAIC (China): $2.45 billion
– Jaguar Land Rover: $2.34 billion
– Tata (India): $0.9 billion
– PSA Peugeot Citroen: $0.77 billion
– Volvo: $0.725 billion
– Honda: $0.545 billion
– Chery (China): $0.435 billion
– FAW (China): $0.25 billion
– Mazda: $0.25 billion

Πηγή