Close

O V8 του θρυλικού Chevrolet δίνει τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα

Δεν περιμένει κανείς να δει να κρύβεται κάτω από το καπό ενός τέτοιου κλασικού petrolhead οχήματος ένας ηλεκτροκινητήρας, αλλά με το σύστημα eCrate της Chevrolet όλα γίνονται. Το Blazer του 1977 μπορεί έτσι να μπει στη σύγχρονη εποχή, χωρίς να ρυπαίνει το περιβάλλον.

O V8 του θρυλικού Chevrolet δίνει τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα

Η Chevrolet έχει δημιουργήσει τον κινητήρα eCrate, ο οποίος μπορεί να προσαρμόζεται σχετικά εύκολα σε οχήματα που μέχρι σήμερα είχαν στο εσωτερικό τους έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το κιβώτιο είναι εδώ καινούριο, η ονομαστική απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα είναι οι 200 ίπποι, ενώ η ροπή στρέψης αγγίζει τα 360 Nm, στοιχείο που δείχνει ότι το βαρύ όχημα δεν θα έχει περιορισμούς στην κίνηση.

O V8 του θρυλικού Chevrolet δίνει τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα

Η Chevrolet ολοκληρώνει την μετατροπή με την τοποθέτηση της συστοιχίας μπαταριών στο χώρο αποσκευών, καταφέρνοντας να χωρέσει εκεί μία μπαταρία 60 kWh. Ο λόγος που μπήκε η εταιρεία σε όλο αυτό τον κόπο δεν ήταν άλλος από το να επιδείξει τον ευέλικτο χαρακτήρα του κινητήριου συνόλου eCrate, καθώς και να δημιουργήσει σταδιακά ένα μέρος ζήτησης για την μετατροπή συμβατικών οχημάτων σε ηλεκτρικά, με σχετικά χαμηλό κόστος.

Πηγή

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top