Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός επανεκκίνησης της οικονομίας μετά την πανδημία του covid-19, μέσω επενδύσεων που προσελκύει η χώρα.
Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα που έστειλε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του ΥΠΕΝ, Αλεξάνδρα Σδούκου, κατά την παρέμβασή της στο Global E-mobility Forum 2020.
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή φόρα στον κόσμο στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, που αποτελεί πρωτοβουλία στα πλαίσια του COP24, του 24ου Συνεδρίου του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή. Φέτος διοργανώθηκε διαδικτυακά λόγω των συνθηκών της πανδημίας, με τη συμμετοχή εκπροσώπων από διεθνείς οργανώσεις, κυβερνήσεις και εταιρείες – όλων πρωτοπόροι σε διάφορους κλάδους της ηλεκτροκίνησης.
Κατά τη διάρκεια του φόρουμ συζητήθηκαν οι μηχανισμοί υποστήριξης για την επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας καθώς και η μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών ρύπων ως εργαλείο επανεκκίνησης της οικονομίας την επομένη ημέρα της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Η Ελλάδα μπαίνει δυναμικά στον χάρτη των καθαρών και βιώσιμων μετακινήσεων. Mε αφορμή το project της Αστυπάλαιας, φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τα ελληνικά νησιά σε success story της ηλεκτροκίνησης και σε παραδείγματα κυκλικής οικονομίας», τόνισε μεταξύ άλλων η κυρία Σδούκου.
«Θέλουμε να κάνουμε τον κλάδο μεταφορών πιο πράσινο και πιο βιώσιμο, προωθώντας την μικρο-κινητικότητα στις πόλεις και αντικαθιστώντας τα αυτοκίνητα όπου είναι δυνατόν. Επιδιώκουμε παράλληλα να ενισχύσουμε την βιομηχανία, να συνεισφέρουμε στην αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της Ελλάδας με δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Γι’ αυτό και έχουμε θεσπίσει φορολογικά εργαλεία και κίνητρα για την εγκατάσταση παραγωγικών δραστηριοτήτων που συνδέονται με τον κλάδο της ηλεκτροκίνησης στις λιγνιτικές περιοχές. Θα αξιοποιήσουμε επίσης σημαντικούς πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης της ΕΕ για την προώθηση δράσεων που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση, όπως η ανάπτυξη δημόσια προσβάσιμων σημείων φόρτισης. Γιατί για εμάς στην Ελλάδα η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλώς ένα ηλεκτρικό ΙΧ στον δρόμο ή ένας φορτιστής σε ένα εμπορικό κέντρο, αλλά μια ολοκληρωμένη λύση για τη μείωση των ρύπων, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη δημιουργία μιας νέας πράσινης οικονομίας με μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές», κατέληξε η κυρία Σδούκου.
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.