Close

Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης οδηγεί ένα Tesla Model 3 [photos]

Κυριάκος Μητσοτάκης / Tesla Model 3 - Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Κυριάκος Μητσοτάκης / Tesla Model 3 - Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Την ευκαιρία να πάρει μια γεύση από ηλεκτροκίνηση είχε το Σάββατο 10/10 ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, οδηγώντας ένα Tesla Model 3.

Το πρωί του Σαββάτου 10/10 0 Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το οποίο άνοιξε τις πύλες του τον Φεβρουάριο.

Όταν ολοκληρώθηκε η ξενάγησή του στις αίθουσες του ΕΜΣΤ από την Υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, ο πρωθυπουργός αποχώρησε από το σημείο με ένα Tesla Model 3 μαύρου χρώματος. Μια κίνηση που όπως ήταν φυσικό κέντρισε το ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της αμερικανικής Tesla που εδώ και λίγους μήνες ξεκίνησε τις δραστηριότητές της και στη χώρα μας δημιουργώντας μάλιστα και pop up stand στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.

Σε μια περίοδο που γίνεται οργανωμένη προσπάθεια υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης μέσω της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η πρωτοβουλία του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δεν γνωρίζουμε ποια ακριβώς έκδοση του Model 3 οδήγησε ο πρωθυπουργός (σ.σ. μία από τις Standard Range Plus RWD ή Long-Range Dual Motor AWD), ούτε αν σκοπεύει να χρησιμοποιεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε καθημερινή βάση για τις μετακινήσεις του. Το Tesla Model 3 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και περιλαμβάνεται μάλιστα στη λίστα με τα επιδοτούμενα οχήματα.

Κυριάκος Μητσοτάκης - Tesla Model 3 / Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Κυριάκος Μητσοτάκης – Tesla Model 3 / Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Κυριάκος Μητσοτάκης - Tesla Model 3 / Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Κυριάκος Μητσοτάκης – Tesla Model 3 / Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top