Close

Ο Elon Musk ανακοίνωσε τη χρεοκοπία της Tesla [updated!]

Η εταιρεία που έφερε την επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση δεν άντεξε στην πίεση των προβλημάτων της και χρεοκόπησε. Η ανακοίνωση έγινε με κάθε επισημότητα από τον ίδιο τον Elon Musk.

Με μια σειρά από αναρτήσεις που έκανε την Κυριακή 1η Απριλίου στον επίσημο λογαριασμό του στο twitter, o CEO της Tesla ανακοίνωσε το άδοξο τέλος του φιλόδοξου project που δεν κατάφερε να ξεπεράσει το σκόπελο των προβλημάτων που συσσωρεύτηκαν το τελευταίο διάστημα.

“Η Tesla οδηγείται σε πτώχευση. Παρά τις έντονες προσπάθειες να συγκεντρωθούν χρήματα, συμπεριλαμβανομένης μιας μαζικής πώλησης Πασχαλινών αυγών, είμαστε στη δυσάρεστη θέση να αναφέρουμε ότι η Tesla οδηγήθηκε τελείως και ολοκληρωτικά σε πτώχευση. Πτώχευση λοιπόν, απίστευτο”, αναφέρει στο πρώτο τιτίβισμα ο Elon Musk και ακολούθησαν άλλα δύο.

“Υπάρχουν πολλά κεφάλαια πτώχευσης και, όπως δικαίως επισημαίνουν οι επικριτές, η Tesla τα πληρεί όλα συμπεριλαμβανομένου του κεφαλαίου 14 1/2 (το χειρότερο)”.

Στο τελευταίο, το οποίο συνοδεύεται και από φωτογραφία του στην οποία απεικονίζεται σε λιπόθυμη κατάσταση δίπλα σε ένα Tesla Model 3 κρατώντας ένα χαρτόνι που γράφει “Bankwupt!” -αντί για “Bankrupt”-, ανέφερε: “O Elon βρέθηκε λιπόθυμος δίπλα σε ένα Tesla Model 3, περιτριγυρισμένος από μπουκάλια “Teslaquilla”, τα ίχνη από τα δάκρυα που έχουν στεγνώσει είναι ορατά στα μάγουλά του. Δεν είναι μια προορατική ανακοίνωση, διότι, προφανώς ποιο το νόημα; Καλό μήνα!”.

Όπως καταλάβατε τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει, καθώς πρόκειται για Πρωταπριλιάτικο αστείο του Elon Musk που με αυτόν τον τρόπο θέλησε να απαντήσει στα όσο γράφονται και ακούγονται τον τελευταίο καιρό σχετικά με το μέλλον της Tesla και τα εφιαλτικά σενάρια χρεοκοπίας που κυκλοφορούν.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top