Close

Η Nissan θα παρουσιάσει 8 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2022

Στόχος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα ετησίως, έως το 2022.

Με οχτώ νέα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα εμπλουτιστεί η προϊοντική γκάμα της Nissan μέσα στα επόμενα χρόνια, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Στόχος της ιαπωνικής φίρμας είναι να πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα, είτε πλήρως ηλεκτρικά είτε αυτοκίνητα με κινητήρες e-POWER, σε ετήσια βάση, μέχρι το οικονομικό έτος 2022.

“H Nissan αναμένει ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα -πλήρως ηλεκτρικά και μοντέλα e-POWER- θα αποτελούν το 40% των πωλήσεων της εταιρείας σε Ιαπωνία και Ευρώπη μέχρι το 2022 και το 50% μέχρι το 2025. Στις ΗΠΑ, οι προσδοκίες είναι περίπου 20-30% μέχρι το 2025, ενώ στην Κίνα 35-40%”, αναφέρει μεταξύ άλλων η εταιρεία.

Στα σχέδια της Nissan, πέρα από την επέκταση της γκάμας ηλεκτροκίνητων μοντέλων, συγκαταλέγονται επίσης η επέκταση και εξέλιξη των αυτόνομων συστημάτων οδήγησης, καθώς και η επιτάχυνση της συνδεσιμότητας των οχημάτων της.

Με βάση τον σχεδιασμό Nissan Μ.Ο.V.Ε. έως το 2022, η εταιρεία σκοπεύει:

  • Να αναπτύξει οκτώ νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, βασισμένα στην επιτυχία του νέου Nissan LEAF.
  • Να λανσάρει “επιθετικά” ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στην Κίνα, κάτω από την “ομπρέλα” διαφορετικών εμπορικών σημάτων.
  • Να διαθέσει ένα mini ηλεκτροκίνητο όχημα, τύπου “kei”, στην Ιαπωνία.
  • Να προσφέρει ένα ηλεκτροκίνητο crossover, σε παγκόσμια κλίμακα, εμπνευσμένο από το Nissan IMx Concept.
  • Να διαθέσει νέα, ηλεκτροκίνητα μοντέλα Infiniti, από το οικονομικό έτος 2021.
  • Να εξοπλίσει 20 μοντέλα, σε 20 αγορές με αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης.
  • Να προσδώσει 100% συνδεσιμότητα για όλα τα νέα αυτοκίνητα Nissan, Infiniti και Datsun που πωλούνται σε βασικές αγορές, μέχρι το τέλος του μεσοπρόθεσμου σχεδιασμού.

  • Πηγή

    Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    0 Comments
    scroll to top