Close

Nissan: To ηλεκτρικό GT-R με μπαταρίες στερεάς κατάστασης ίσως φτάσει μέχρι το 2030

Το ηλεκτρικό Nissan GT-R μπορεί να έρθει μέχρι το τέλος της δεκαετίας και το πρωτότυπο Hyper Force EV 1.300 ίππων «δίνει μια γεύση» του τι θα μπορούσε να είναι.

Η Nissan αποκάλυψε το Hyper Force EV concept στην Ιαπωνία Mobility Show τον Οκτώβριο. Το φουτουριστικό ηλεκτρικό supercar έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις των αγώνων και όσους αποζητούν μια έκρηξη αδρεναλίνης.

Το όχημα τροφοδοτείται από στερεή μπαταρία, η οποία, σύμφωνα με τη Nissan, μπορεί να παράγει έως και 1.341 ίππους (1.000 kW). Το ηλεκτρικό όχημα υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνει επίσης μια προηγμένη μορφή του e-4ORCE της Nissan, την τεχνολογία 4WD του που εμφανίζεται ήδη στο ηλεκτρικό SUV Ariya.

Εξωτερικά, το Hyper Force μοιάζει με ένα Tesla Cybertruck που έχει συρρικνωθεί και συνδυαστεί με τη θρυλική γραμμή Skyline της Nissan. Περιλαμβάνει φαρδιές και έντονες αναλογίες με χαμηλό προφίλ.

nissan hyper force ev

Η Nissan ανέπτυξε το εξωτερικό με την αγωνιστική της ομάδα NISMO για υψηλές αεροδυναμικές επιδόσεις. Μια δομή δύο επιπέδων παρέχει κάθετη δύναμη και απόδοση ψύξης και ένας πίσω διαχύτης κατευθύνει τη ροή του αέρα.

Η Nissan, αν και δεν το αναφέρει ως ηλεκτρικό GT-R, περιλαμβάνει ένα θολό λογότυπο “GT-R” στο μπροστινό μέρος.

Το concept διατίθεται σε δύο τρόπους οδήγησης: “R” ή racing, και “GT”, για μεγάλες περιηγήσεις. Ανάλογα με τη λειτουργία, το εσωτερικό θα προσαρμόσει τον φωτισμό και την οθόνη.

Στη λειτουργία R, το εσωτερικό διαθέτει κόκκινο φωτισμό που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά στην εστίαση στην απόδοση. Τα πάνελ τραβούν προς τον οδηγό για να δώσουν αυτή την αίσθηση του πιλοτηρίου, ενώ οι οθόνες εμφανίζουν βασικές πληροφορίες αγώνων, όπως η κατανομή ισχύος.

Η λειτουργία GT κάνει το αντίθετο. Δημιουργεί μια χαλαρή αίσθηση με τον μπλε φωτισμό. Το τιμόνι απομακρύνεται από τον οδηγό, ενώ το infotainment περιλαμβάνει πιο απλή διεπαφή.

Ο διευθυντής σχεδιασμού προγράμματος της Nissan, Giovanny Arroba, είπε στο Autocar ότι ένα ηλεκτρικό supercar είναι δυνατό μέχρι το τέλος της δεκαετίας, παρά την τολμηρή σχεδίασή του. Αν και ο Arroba δεν το ανέφερε ως το ηλεκτρικό Nissan GT-R, επεσήμανε ότι το λογότυπο στο μπροστινό μέρος του concept ήταν θολό για κάποιο λόγο.

Όταν πιέστηκε για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού GT-R της Nissan, ο Arroba είπε ότι το concept «δίνει μια γεύση του τι θα μπορούσε να είναι». «Το όνειρο είναι ακόμα διαυγές», πρόσθεσε.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top