Την διακοπή της κατασκευής μπαταριών για τα ηλεκτρικά της οχήματα σταματά η Nissan με την πώληση της θυγατρικής Automotive Energy Supply Corporation (AESC).
Ειδικότερα, η γνωστή ιαπωνική κατασκευάστρια αυτοκινήτων ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει την Automotive Energy Supply Corporation (AESC) στην κινέζικη GSR Capital, με το ποσό της εξαγοράς να παραμένει άγνωστο. Η Automotive Energy Supply αποτελούσε τη θυγατρική της εταιρείας, η οποία κατασκευάζει τις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της οχήματα.
Σύμφωνα με δήλωση του Hiroto Saikawa, Προέδρου και CEO της Nissan, η εταιρεία θα διατηρήσει τη συνεργασία της με την AESC από την οποία θα προμηθεύεται τις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της οχήματά ενώ η AESC θα ωφεληθεί από το δίκτυο της GSR Capital.
Στα πρακτικά, η Nissan κατείχε στην AESC το 51% και το υπόλοιπο 49% ανήκει στην NEC. Για την πώληση, η Nissan θα αγοράσει το μερίδιο της NEC και μετά θα το πουλήσει στην GSR Capital.
Η GSR Capital εκτός από την έδρα της εταιρείας στην Ιαπωνία θα λάβει και τις μονάδες παραγωγής μπαταριών στο Tennessee και στην Αγγλία.
Από την πλευρά της η GSR Capital θεωρεί ότι οι μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην αγορά τις επόμενες δύο δεκαετίες.
Βέβαια η GSR Capital είναι προνοητική, καθώς το Πεκίνο έχει ζητήσει από τις εγχώριες εταιρείες να διπλασιάσουν την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2020.
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.