Η Nissan εργάζεται σε μια ηλεκτρική έκδοση του GT-R R32 από τον Μάρτιο του 2023 και το αμφιλεγόμενο project είναι επιτέλους έτοιμο.
Κατασκευασμένο από μια ομάδα εθελοντών μηχανικών, το σπορ αυτοκίνητο κατευθύνεται προς το 2025 Tokyo Auto Salon με ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Προς το παρόν, η Nissan μοιράζεται μόνο αυτή την εικόνα. Ωστόσο, το R32 GT-R EV εμφανίστηκε στα τέλη του περασμένου μήνα στην Ιαπωνία κατά τη διάρκεια του R’s Meeting στο Fuji Speedway. Το έργο στοχεύει «να συλλάβει και να αναδημιουργήσει τη γοητεία του BNR32 ενσωματώνοντας τη σύγχρονη ηλεκτροδότηση». Οπτικά, είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το original αλλά τα φώτα ομίχλης έχουν αφαιρεθεί ενώ οι δαγκάνες των φρένων είναι πλέον πορτοκαλί.
Η Nissan δεν έχει μοιραστεί τις τεχνικές προδιαγραφές αλλά, υποθέτοντας ότι είναι ακόμα τετρακίνητο, το GT-R διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν για κάθε άξονα. Ένα Ariya Nismo προσφέρεται με 430 hp και 443 lb-ft, πολύ πάνω από τους 276 hp και 271 lb-ft που παρέχονται από τον αρχικό κινητήρα εσωτερικής καύσης του R32.
【R32EV】vol.14
10月27日に富士スピードウェイで開催されたR’s Meetingにて、製作途中のR32EVを展示しました。#GTR #R32EV pic.twitter.com/xOxsZJMK6q
— 日産自動車株式会社 (@NissanJP) November 5, 2024
Ενώ το R32 GT-R EV πιθανότατα θα παραμείνει μοναδικό, η Nissan έχει ήδη προτείνει έντονα ότι η επόμενη γενιά Godzilla θα είναι ηλεκτρική. Το πρωτότυπο Hyper Force concept είχε γραμμένο παντού DNA GT-R, συν solid-state μπαταρίες και 1.341 ίππους.
Δεδομένου ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης της Nissan δεν έρχονται πριν από το 2028, το supercar επόμενης γενιάς είναι απίθανο να φτάσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Εν τω μεταξύ, το ηλεκτρικό R32 θα εμφανίζεται στο TAS μεταξύ 10 και 12 Ιανουαρίου.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.