Η Nio θέλει να λανσάρει το πρώτο της υβριδικό μοντέλο το 2026 και να το πουλά μόνο σε ξένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Μέσης Ανατολής, της Βόρειας Αφρικής και της Ευρώπης.
Θα είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο με επέκταση εμβέλειας (EREV) για τη Firefly της μάρκας Nio.
Σύμφωνα με δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα, η Nio θα αποκαλύψει το μοντέλο κατά την ετήσια εκδήλωσή της στις 21 Δεκεμβρίου. Οι πρώτες μονάδες θα μπορούσαν να παραδοθούν στους πελάτες ήδη από το 2027.
Αν και αυτό το σχέδιο δεν έχει δημοσιοποιηθεί, αναφορές από το Reuters αποκαλύπτουν ότι το επενδυτικό όχημα του Άμπου Ντάμπι CYVN Holdings είχε την ιδέα να αναπτύξει το υβριδικό μοντέλο με την επωνυμία Firefly αναφέροντας ότι «θα μπορούσε να ενισχύσει τις πωλήσεις στις αγορές της Μέσης Ανατολής». Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Nio δεν σχεδιάζει να πουλήσει το προϊόν στην κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Θα ήταν μια αλλαγή στρατηγικής για τη Nio, καθώς η εταιρεία έχει προσφέρει μέχρι στιγμής μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και είχε τονίσει ότι θα βασιζόταν στο σύστημα εναλλαγής μπαταριών της εταιρείας για μεγάλες αποστάσεις με ηλεκτρικό αυτοκίνητα και όχι σε κινητήρες εσωτερικής καύσης ως ενισχυτές αυτονομίας.
Το Reuters εικάζει ότι η αλλαγή γνώμης θα μπορούσε να έχει κάποια σχέση με τους νεοσύστατους δασμούς της ΕΕ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα. Η Nio πρέπει να πληρώσει 20 τοις εκατό σε δασμούς (επιπλέον του εισαγωγικού δασμού 10 τοις εκατό) όταν στέλνει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Ωστόσο, τα υβριδικά μοντέλα εξαιρούνται από το δασμό αυτό. Έτσι, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα χρειαζόταν να αυξήσει την τιμή του μοντέλου Firefly για να βγάλει κέρδος.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.