Close

NIO ET7: Ηλεκτρικό sedan με αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα και τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης

Η ΝΙΟ αποκάλυψε το ΕΤ7, ένα ηλεκτρικό sedan με αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα και εξελιγμένη τεχνολογία για αυτόνομη οδήγηση.

Κατά τη διάρκεια της Day Event η NIO αποκάλυψε το τέταρτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Αυτό βασίζεται στο NIO ET Preview Concept, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σανγκάης το 2019, και ονομάζεται ΕΤ7.

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της κινέζικης εταιρείας έρχεται με εκπληκτικά τεχνικά χαρακτηριστικά και σούπερ επιδόσεις, που θα το κάνουν να ανταγωνίζεται άλλα ηλεκτροκίνητα μεγάλων κατασκευαστών από το 2022, όταν θα κυκλοφορήσει στην αγορά, πρώτα της Κίνας και μετά σε όλον τον υπόλοιπο πλανήτη.

Αυτό διότι θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, όσον αφορά τις μπαταρίες. Η πρώτη θα είναι με 70 kWh και αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC, η δεύτερη με 100 kWh και αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα, ενώ στα τέλη του 2022 θα κυκλοφορήσει και μία τρίτη έκδοση με μπαταρία 150 kWh και αυτονομία, η οποία θα ξεπερνάει τα 1000 χιλιόμετρα.

Αν μη τι άλλο ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, όταν θα ξεκινήσει η πώλησή του σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς θα πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό sedan με τόσο μεγάλη χωρητικότητα στην μπαταρία του και τόσο μεγάλη αυτονομία.

Όσον αφορά τους ηλεκτρικούς κινητήρες του, αυτοί θα είναι δύο, ένας στον μπροστινό κι ένας στον πίσω άξονα, ώστε το ΕΤ7 να έχει σύστημα All-Wheel Drive, που θα αποδίδουν συνολικά 644 ίππους και 850 Nm ροπή, τη στιγμή που χρειάζεται 3,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα και 33,5 μέτρα για την επιβράδυνση από την ίδια ταχύτητα μέχρι να σταματήσει, χάρη στα φρένα της Brembo.

Από εκεί και πέρα, το ΕΤ7 αναμένεται να είναι πολύ άνετο στο εσωτερικό του για ένα μεγάλο ταξίδι. Όλα τα καθίσματα είναι αεριζόμενα, θερμαινόμενα και κάνουν μασάζ, ενώ το εξελιγμένο ταμπλό έρχεται με οθόνη 10,2 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών, τη στιγμή που έχει πέσει το βάρος και στον ήχο και στη μουσική με την τοποθέτηση 23 ηχείων.

Επίσης, υπάρχουν «αόρατοι» αεραγωγοί, τόσο στο μπροστινό, όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ το ψηφιακό κλειδί UWB είναι το πρώτο στον κόσμο και δίνει τη δυνατότητα για εντοπισμό του αυτοκινήτου με ακρίβεια.

Όταν ο οδηγός πλησιάζει το όχημα, τότε βγαίνει προς τα έξω το χερούλι και οι πόρτες ανοίγουν ελαφρώς, με το ξεκλείδωμα, ενώ μπορούν να κλείσουν και αυτόματα. Η γυάλινη οροφή και τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο είναι μερικά ακόμα χαρακτηριστικά, που χρίζουν άξια αναφοράς στο ΕΤ7.

Ωστόσο, το πιο αξιοσημείωτο είναι το ηλεκτρικό sedan εξοπλίζεται με εξελιγμένη τεχνολογία για αυτόνομη οδήγηση (ΝΙΟ Autonomous Driving), χάρη στις 11 κάμερες 8 MP υψηλής ανάλυσης, τον υψηλής ανάλυσης αισθητήρα LiDAR, τα ραντάρ κυμάτων 5 χιλιοστών, τους 12 υπερηχητικούς ασιθητήρες, και τις δύο μονάδες τοποθέτησης με υψηλή ακρίβεια, τις V2X, ADMS, με όλα αυτά να αποτελούν χαρακτηριστικά του συστήματος Super Sensing της NIO.

Τέλος, το ηλεκτρικό ΕΤ7 θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2022, πρώτα στην Κίνα κι έπειτα σε παγκόσμιο επίπεδο, όμως οι προπαραγγελίες έχουν, ήδη, ξεκινήσει, με την αρχική του τιμή να ορίζεται στις 69185 δολάρια, αν και η ΝΙΟ κάνει εκπτώσεις στους υπάρχοντες πελάτες της.

Πηγή

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top