Η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων NIO παρουσίασε επίσημα το νέο ηλεκτρικό SUV ES6, από το οποίο περιμένει σημαντικές πωλήσεις.
Η NIO αποκάλυψε αρχικά το ES6 το 2018 ως μια πιο προσιτή εναλλακτική λύση για το ES8, ξεκινώντας τις παραδόσεις στα τέλη του 2019. Αποτέλεσε τις κορυφαίες πωλήσεις της NIO από την κυκλοφορία του, ως το φθηνότερο SUV της μάρκας. Σύμφωνα με πληροφορίες της CnEVPost, το ES6 αντιπροσώπευε σχεδόν το 64% των πωλήσεων της NIO το 2020, το 45% το 2021 και το 46% από τα διαθέσιμα δεδομένα του 2022.
Με την εισαγωγή της αναβαθμισμένης πλατφόρμας NT 2.0 EV, η NIO επικεντρώνεται στα μοντέλα δεύτερης γενιάς της. Όλα τα μοντέλα NT 2.0 είναι κατασκευασμένα στον υπερυπολογιστή NIO Adam, ο οποίος τροφοδοτείται από τέσσερα Nvidia DRIVE Orin SoCs.
Με την υποστήριξη της τεχνολογίας της Nvidia, ο υπερυπολογιστής NIO Adam παρέχει 1.000 τρισεκατομμύρια λειτουργίες ανά δευτερόλεπτο για να χειριστεί μεγάλο αριθμό εφαρμογών και δικτύων που απαιτούνται για την τροφοδοσία αυτόνομων οχημάτων.
Το ES7 ήταν το πρώτο που παρουσίασε τη νέα τεχνολογία, με τα ET5, ES7, EC7 και δεύτερης γενιάς ES8 να ακολουθούν. Τώρα, η NIO κυκλοφόρησε το ES6 δεύτερης γενιάς, αυτό που πολλοί αποκαλούν το πιο σημαντικό μοντέλο του κατασκευαστή.
Το νέο ES6 διαθέτει κομψή εξωτερική σχεδίαση που αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της NIO με έξυπνους προβολείς πολλαπλών δοκών, πίσω φώτα Illuminablade και χαμηλή αντίσταση στον αέρα.
Το συμπαγές SUV έχει μήκος 4.854 mm, πλάτος 1.995 mm και ύψος 1.703 mm, ελαφρώς μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά.
Με κινητήρα 150 kW εμπρός και 210 kW πίσω, το ES6 διαθέτει έως και 482 hp (360 kW) για 0 έως 100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα.
Στο εσωτερικό, το ES6 διαθέτει μια «πλήρη ανακαίνιση του δεύτερου καθιστικού», με ένα ψηφιακό πιλοτήριο NIO. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει σχεδιασμό διπλού στρώματος και κορυφαία καθίσματα υψηλής ποιότητας. Επιπλέον, με τη «λειτουργία μηδενικής βαρύτητας», το κάθισμα queen copilot μετατρέπεται ουσιαστικά σε κρεβάτι ξαπλώνοντας 160 μοίρες και σηκώνοντας το στήριγμα ποδιών.
Το Nio θα προσφέρει αρχικά το νέο ES6 σε δύο επιλογές μπαταριών, μια επιλογή 75 kWh, η οποία είναι καλή για 490 km εμβέλειας CLTC και μία 100 kWh για 625 km αυτονομίας. Οι παραδόσεις ξεκινούν στις 25 Μαΐου.
Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων δοκιμάζει επίσης μια μπαταρία ημιστερεάς κατάστασης 150 kWh, η οποία θα είναι διαθέσιμη τον Ιούλιο, προσφέροντας αυτονομία 930 km.
Οι τιμές ξεκινούν από 368,00 γιουάν (52.100 $) για την έκδοση μπαταρίας 75 kWh και 426.000 γιουάν (60.300 $) για την μπαταρία μεγαλύτερης εμβέλειας 100 kWh.
Το NIO ES6 θα ονομάζεται EL6 στην Ευρώπη λόγω μιας διαφωνίας για το εμπορικό σήμα με την Audi σχετικά με το μοντέλο S6 που κινείται με φυσικό αέριο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.