Categories: Self-Driving

To νέο VW Scirocco θα είναι ηλεκτρικό

Το VW Scirocco θα ανανεωθεί ως ένα σπορ διθέσιο ηλεκτρικό coupe για την επόμενη γενιά του και θα βασιστεί στην νέα πλατφόρμα MEB της VW,σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Auto Express.

Το νέο Scirocco θα μοιραστεί πολλά από τα κοινά μηχανικά του μέρη του με την επερχόμενη I.D. οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτό θα επιτρέψει στο νέο μοντέλο να διατηρήσει τις συμπαγείς διαστάσεις του τρέχοντος αυτοκινήτου και να προσφέρει εξαιρετικά βελτιωμένο εσωτερικό χώρο.

Μιλώντας αποκλειστικά στην Auto Express, ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen R&D Dr. Frank Welsch είπε ότι για να χρησιμοποιήσει το όνομα Scirocco – το οποίο προστέθηκε στη σειρά VW το 1974 – υπήρχαν πτυχές του νέου αυτοκινήτου που θα έπρεπε να παραμείνουν άθικτες.

“Για μένα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνο το [Scirocco] για ένα σπορ διθέσιο κουπέ”, είπε. «Δεν είμαστε σαφείς για το πώς θα κάνουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο και σκέφτομαι αν μπορούμε να κάνουμε μια ενδιαφέρουσα ιδέα βασισμένη στην ηλεκτρική μας πλατφόρμα. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα υπέροχο και διασκεδαστικό αυτοκίνητο.” «Σκεφτόμαστε επιλογές για ένα νέο μικρό κουπέ», πρόσθεσε. «Εργαζόμαστε πάνω σε μια ιδέα για τα συναισθηματικά αυτοκίνητα. Η Volkswagen έχει πάντα μια προσφορά για συναισθηματικά αυτοκίνητα.”

Το Scirocco έχει περιθωριοποιηθεί ολοένα και περισσότερο στην υπάρχουσα σύνθεση της VW, η οποία επεκτείνεται και περιλαμβάνει πληθώρα SUV.

Ωστόσο, ο Welsch διαβεβαίωσε ότι η αύξηση της δημοτικότητας των SUV και των crossovers δεν χρειάζεται να θέσει σε κίνδυνο την αγορά για πιο σπορ μοντέλα. Στην πραγματικότητα, απέρριψε την ιδέα ότι τα αυτοκίνητα, όπως το επερχόμενο T-Roc, θα μπορούσαν να καλύψουν το κενό που απομένει από το γήρανση του coupe. “Δεν αγοράζετε ένα Scirocco εάν έχετε μια οικογένεια”, δήλωσε ο Welsch στην Auto Express. “Το [T-Roc] είναι ένα τετράθυρο SUV coupe και είναι απολύτως τέλειo για μικρές οικογένειες.

Τοποθετώντας το στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της μάρκας, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί θα είναι σε θέση να παραμείνουν πιστοί στο κομψό στυλ της Scirocco, βελτιώνοντας παράλληλα τον εσωτερικό του χώρο. Οι αρθρωτές μπαταρίες θα τοποθετηθούν επίπεδα και κάτω από το πάτωμα για χαμηλό κέντρο βάρους, και θα επιτρέψουν στην VW να προσφέρει το Scirocco EV με διάφορες εκδόσεις ισχύος, αλλά με αναμενόμενη ηλεκτρική αυτονομία μεταξύ 200 και 375 μίλια.

Αναμένεται η βασική έκδοση τα αυτοκίνητα νε είναι περίπου στους 170 ίππους, με ένα θερμότερο Scirocco R πάνω από 300 ίππους χάρη στις ηλεκτρικές μπαταρίες υψηλής χωρητικότητάς του και στους πιο ισχυρούς κινητήρες. Η τετρακίνηση μπορεί να είναι μια επιλογή, επειδή η πλατφόρμα MEB είναι κατασκευασμένη για να αντιμετωπίσει τους ηλεκτρικούς κινητήρες στο μπροστινό και το πίσω μέρος.

Δεν είναι σαφές πώς το νέο αυτοκίνητο θα μοιάζει τελικά, αλλά αναμένεται να κληρονομήσει πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία από το I.D., το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο περασμένο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Αυτό σημαίνει άφθονες καθαρές γραμμές, ευρύ, τολμηρό πρόσωπο και εντυπωσιακά LED φώτα ημέρας.

Το φωτεινό και ευάερο εσωτερικό θα πρέπει να ακολουθεί μια μινιμαλιστική προσέγγιση στο σχεδιασμό, με λίγα κουμπιά και διακόπτες. Στο ταμπλό κυρίαρχη θα είναι μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής.

Παρά το γεγονός ότι είναι ένα από τα πιο σπορ μοντέλα της VW, το νέο Scirocco θα παρουσιάσει επίσης την ίδια αυτόνομη τεχνολογία με το I.D. Hatchback, με πλήρη αυτονομία επιπέδου 5 αργότερα στη ζωή του.

Γεγονός είναι ότι η VW χρειάζεται να καλύπτει όλες τις ανάγκες των καταναλωτών με ηλεκτρικά συτοκίνητα βασισμένα τόσο σε πρακτικότητα όσο και σε τεχνολογία και επιδόσεις, με σπο χαρακτήρα και το νέο Scirocco μοιάζει μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στα μελλοντικά σπορ ηλεκτρικά coupe.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.