Connected Cars

Η Continental επανεξετάζει τον τροχό και το φρένο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Continental εστιάζει στον τομέα των μικρών και μεσαίων ηλεκτρικών οχημάτων, εισάγοντας την έννοια του νέου τροχού. Η εστίαση στα ηλεκτρικά οχήματα είναι λογική λόγω της τάσης εξέλιξης τους από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν μία ιδιαιτερότητα, η επιβράδυνση τους επιτυγχάνεται συχνά με την αναγεννητική πέδηση χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα αντί – τουλάχιστον στους κινητήριους τροχούς.

Προφανώς, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν μπορούν να αποχωριστούν το συμβατικό φρένο. Πρέπει να υπάρχει όμως ένα περιττό σύστημα για περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η αναδρομική πέδηση, όπως όταν η μπαταρία είναι γεμάτη και δεν μπορεί να δεχθεί περισσότερη ενέργεια. Μια συνέπεια της χρήσης αναγεννητικής πέδησης είναι ότι τα φρένα τριβής έχουν πολύ λιγότερη χρήση από ό, τι σε συμβατικό αυτοκίνητο, επομένως τείνουν να διαρκούν πολύ περισσότερο. Αλλά υπάρχει ένα μειονέκτημα σε αυτό: μια συσσώρευση σκουριάς που μπορεί να βλάψει την απόδοσή τους όταν πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε, σύμφωνα με την Continental.

“Σε ηλεκτρικά οχήματα, είναι σημαντικό ο οδηγός να καταναλώνει όσο το δυνατόν λιγότερη ενέργεια στο φρένο τριβής”, δήλωσε ο Paul Linhoff, επικεφαλής της προ-ανάπτυξης φρένων στην επιχειρηματική μονάδα πλαισίου και ασφάλειας της Continental.

Η Continental πειραματίζεται και εξελίσσει μία νέα μέθοδο φρεναρίσματος στα ηλεκτρικά οχήματα με την ύπαρξη ενός χείλος τροχού, στο οποίο είναι τοποθετημένο το ελαστικό, και στη συνέχεια ένα εσωτερικό στοιχείο που ονομάζεται αστεροειδής φορέας – το κομμάτι με ακτίνες που προσκολλάται στον άξονα. Αντί να τοποθετηθεί ένας δίσκος φρένου στον άξονα, εδώ είναι συνδεδεμένος με το αστέρι μεταφοράς, με τη δαγκάνα που είναι συνδεδεμένη στο εσωτερικό. Αυτό σημαίνει ότι ο δίσκος μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερος από έναν συμβατικό δίσκο φρένων, ο οποίος πρέπει να είναι αρκετά μικρός ώστε να υπάρχει χώρος για να χωρέσει η δαγκάνα χωρίς να παρεμποδίζεται ο ίδιος ο τροχός.

Είναι επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο και όχι από χυτοσίδηρο, επιλύοντας το πρόβλημα της σκουριάς. Αλλά η Continental λέει ότι υπάρχουν και άλλα πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα το αλουμίνιο είναι ελαφρύτερο από το χυτοσίδηρο, και οποιοδήποτε βάρος είναι δυνατόν να εξοικονομηθεί από ένα ηλεκτρικό όχημα φορτωμένο με μπαταρίες είναι καλό πράγμα. Δεύτερον, το αλουμίνιο είναι ένας καλός αγωγός θερμότητας που διαχέεται πιο γρήγορα από ό, τι με μια συμβατική διάταξη. Και τελικά, ο μεγαλύτερος δίσκος φρένων σημαίνει ένα καλύτερο αποτέλεσμα μόχλευσης από τη δαγκάνα, που με τη σειρά του σημαίνει μικρότερο πάχος.

“Επειδή ο δίσκος φρένων είναι σταθερός στο εξωτερικό και το φρένο εμπλέκεται από το εσωτερικό, η δαγκάνα φρένου μπορεί να σχεδιαστεί ιδιαίτερα ελαφριά και άκαμπτη. Η δύναμη μεταδίδεται σε μεγάλο βαθμό συμμετρικά στο κέντρο του άξονα και αυτό έχει ευνοϊκή επίδραση στον συνολικό θόρυβο από το φρένο, “είπε ο Linhoff.
Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν σημαντικά πεδία ανάπτυξης και εξέλιξης τεχνονολγικών ιδεών, κάτι που η Continental επιβεβαιώνει με τις ιδέες της που ήδη εξελίσσει.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

2025 Mercedes G580: Αποκαλύφθηκε με τεχνολογία EQ και τέσσερις κινητήρες

Η Mercedes αποκάλυψε την ηλεκτρική G-Class 2025 – την οποία αποκαλεί «G580 με τεχνολογία EQ»…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.