Το Ράλι Ντακάρ κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση, καθώς θα δούμε για πρώτη φορά να αγωνίζεται μία ηλεκτρική μοτοσικλέτα.
Κάθε χρόνο στις αρχές Ιανουαρίου και για δύο εβδομάδες διεξάγεται το Ράλι Ντακάρ, ο πιο δύσκολος αγώνας στον κόσμο, καθώς οι συμμετέχοντες αγωνίζονται σε πραγματικές συνθήκες, με τα οχήματα όλων των κατηγοριών να περνούν μέσα από ερήμους.
Μετά από την πολυετή περιοδεία του στην Αφρική, το Ντακάρ μετακόμισε στη Νότιο Αμερική και φέτος τη σκυτάλη παίρνει η Σαουδική Αραβία. Βέβαια, θα αναρωτηθεί κανείς τι σχέση έχει ο εν λόγω αγώνας με τα ηλεκτρικά μοντέλα. Από το 2020 θα κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση, καθώς θα δούμε την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα να λαμβάνει μέρος σε αυτόν.
Ο λόγος για την Tacita T-Race Rally, της οποίας οι προδιαγραφές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα από την εταιρεία, αλλά έχει γνωστοποιηθεί και επιβεβαιωθεί η συμμετοχή της. Ωστόσο, τα πρώτα στοιχεία αναφέρουν ότι θα έχει αυτονομία 200 χιλιόμετρα, 59 ίππους και 100 Nm ροπή, ενώ θα έχει κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, με τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παραγωγής να μη χρησιμοποιούν καθόλου σύστημα μετάδοσης.
Από εκεί και πέρα, να σημειωθεί ότι αυτή δε θα είναι η πρώτη περιπέτεια της T-Race Rally, αφού έχει μπει στον κόσμο των αγώνων από το 2012, όταν έγινε η πρώτη ηλεκτρική μηχανή, που έλαβε μέρος σε αγώνα Ράλι στην Αφρική.
Δύο χρόνια αργότερα η Tacita θέλησε να αποδείξει στον κόσμο ότι κάνει λάθος για την αξιοπιστία των μπαταριών και στις αρχές του 2019 το εν λόγω αγωνιστικό έφτασε τα 120000 χιλιόμετρα. Θα μπορέσει, λοιπόν, να «βάλει τα γυαλιά» στις υπόλοιπες μοτοσικλέτες η T-Race Rally;
Η απάντηση θα δοθεί από τις 5 μέχρι τις 17 Ιανουαρίου 2020 στα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας. Τέλος, η Tacita θα πραγματοποιήσει την παρουσίαση της T-Rally Race μία ημέρα πριν την έναρξη του αγώνα (4/1), ενώ την τελευταία μέρα θα λάβει μέρος και στο Γκραν Πρι της Κιντίγια στο Ριάντ, που αποκλείστηκε από το βασικό σκέλος του Ντακάρ.