Mercedes-Benz CLA 250e GLA 250e

Mercedes-Benz CLA 250e και GLA 250e: plug-in υβριδικά με 218hp ισχύ

Η Mercedes-Benz είναι γνωστή για την ικανότητα της να βγάζει πολλούς ίππους από λίγα κυβικά. Ωστόσο, φαίνεται πως δεν τα κατάφερε με τις Mercedes-Benz CLA 250e Coupe, CLA 250e Shooting Brake, και GLA 250e.

Πρόκειται για τρεις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις αυτοκινήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, στις οποίες ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 160hp και 250 Nm ροπής, συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 102hp και 300 Nm ροπής.

Mercedes-Benz CLA 250e GLA 250e

Η συνδυαστική ισχύς των δύο κινητήρων φτάνει τα 218hp και η ροπή αγγίζει τα 450 Nm. Η ισχύς περνά στους εμπρός τροχούς από ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οκτώ ταχυτήτων.

Η Mercedes-Benz CLA 250e Coupe χρειάζεται 6,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100km/h, ενώ έχει τελική 240km/h. Από την άλλη, η Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake επιταχύνει από 0 στα 100km/h σε 6,9 δευτερόλεπτα και η τελική της αγγίζει τα 235km/h. Τέλος, το θηρίο, η Mercedes-Benz GLA 250e θέλει 7,0 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100km/h και η τελική της είναι 220km/h.

Εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση των τριών plug-in υβριδικών. Η Mercedes-Benz CLA 250e Coupe καταναλώνει κατά μέσο όρο 1,4-1,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόλις 31-35 γρ.CO2 ανά χιλιόμετρο. Η CLA 250e Shooting Brake από την άλλη έχει κατανάλωση 1,4-1,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές της κυμαίνονται στα 33-37 γρ.CO2 ανά χιλιόμετρο. Τέλος, η Mercedes-Benz GLA 250e καταναλώνει 1,6-1,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 38-42 γρ.CO2 ανά χιλιόμετρο.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου που κουβαλάνε οι τρεις νέες plug-in υβριδικές Mercedes-Benz είναι 15,6 kWh, υδρόψυκτη και ζυγίζει 150 κιλά. Η αυτονομία που προσφέρει στα τρία αυτοκίνητα είναι έως 69 χιλιόμετρα για την Mercedes-Benz CLA 250e Coupe, 68 χιλιόμετρα για την Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake και 61 χιλιόμετρα για την Mercedes-Benz GLA 250e.

Mercedes-Benz CLA 250e GLA 250e

Κατά τα άλλα, όπως σε κάθε plug-in υβριδικό της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα βρούμε μια σειρά από έξυπνες λύσεις με στόχο η μπαταρία να μην περιορίσει τον χώρο για τις αποσκευές ή τους επιβάτες.

Για παράδειγμα, η εξάτμιση δεν βγαίνει στο πίσω μέρος αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το πάτωμα. Επιπλέον, το ρεζερβουάρ καυσίμου καταλαμβάνει τον χώρο που αντιστοιχεί στον άξονα μετάδοσης σε συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις, και τα λοιπά.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *