Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, παράλληλα με το πολυτελές ηλεκτρικό sedan Mercedes-Benz Vision EQS, η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε και το υβριδικό Mercedes-AMG GLE 53 Coupe.
Σε σύγκριση με το standard GLE, το Coupe διαθέτει όχι μόνο την χαμηλότερη οροφή και επανασχεδιασμένο πίσω άκρο. Επίσης, η GLE 53 Coupe έχει κατά 60mm μικρότερο μεταξόνιο κάτι που καθιστά το όχημα πιο ευκίνητο και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει σπορ χειρισμό.
Ωστόσο, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο GLE 53 Coupe είναι μεγαλύτερο σε κάθε του διάσταση προκειμένου να προσφέρει περισσότερο χώρο στους επιβάτες του. Η υπόλοιπη καμπίνα μοιάζει με αυτή του standard GLE, που σημαίνει ένα σύγχρονο cockpit με διπλή οθόνη και το σύστημα ψυχαγωγίας MBUX της εταιρείας.
Κάτω από το καπό του νέου Mercedes AMG GLE 53 Coupe βρίσκεται ο mild-hybrid κινητήρας, ο οποίος συνδυάζει ένα υπερτροφοδοτούμενο 3.0-λίτρων inline-six με έναν ηλεκτροκινητήρα EQ Boost starter-alternator, που μπορεί να προσφέρει επιπλέον 21hp και 250Nm ροπή. Η συνδυασμένη ισχύ των κινητήρων είναι 429hp με ροπή στρέψης 521 Nm.
Ο εξακύλινδρος κινητήρας της GLE 53 Coupe χρησιμοποιεί ένα κλασικό στροβιλοσυμπιεστή και έναν ηλεκτρικό συμπιεστή που ουσιαστικά τσοκάρει τον αέρα μέσα στον κινητήρα σε υψηλή πίεση από το get-go σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα EQ Boost. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξάλειψη του lag στο turbo.
Το αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων της Mercedes AMG GLE 53 Coupe τροφοδοτεί και τους τέσσερις τροχούς, το υβριδικό επιταχύνει 0-100 σε 5,3 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα του περιορίζεται στα 250km/h.
Η νέα GLE 53 Coupe είναι εξοπλισμένη με την ανάρτηση AMG Ride Control+ η οποία εξασφαλίζει τον σπορ χειρισμό που αναφέραμε και βελτιωμένη άνεση.
Συνολικά διατίθενται επτά τρόποι οδήγησης, πέντε για οδήγηση στην άσφαλτο (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) και δύο ειδικά σχεδιασμένα για οδήγηση εκτός δρόμου (Trail and Sand).