Close

Πρωτότυπο Lucid Air “τελικιάζει” στα 378.9 km/h [video]

Μια πρωτότυπη έκδοση του ηλεκτρικού sedan Lucid Air δοκίμασε τις δυνάμεις του σε οβάλ πίστα και “τρέλανε” τα κοντέρ, σημειώνοντας τελική ταχύτητα 378.9 km/h!

Η Lucid έχει μεγάλες προσδοκίες για το Air, ένα sedan με επιδόσεις που παραπέμπουν σε hyperacar (1000hp, 0-60mph σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα), το οποίο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2019.

Η εταιρεία από την California δουλεύει πυρετωδώς πάνω στην εξέλιξη του οχήματος πραγματοποιώντας μάλιστα τους τελευταίους μήνες δοκιμές σε οβάλ πίστα.

Στις δοκιμές χρησιμοποιείται ένα ειδικά διαμορφωμένο Air, που η εταιρεία ονομάζει “Air Alpha Speed Car”.

Πρόκειται στην ουσία για μια αγωνιστική έκδοση, παρά για έκδοση παραγωγής, καθώς στην καμπίνα του έχει τοποθετηθεί κλωβός ασφαλείας, έχουν αφαιρεθεί οι πολυτέλειες που προσφέρει το κατά τα άλλα εντυπωσιακό σαλόνι. Εξωτερικά, η παρουσία αεροδυναμικών βοηθημάτων απλά επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.

Ο σκοπός των δοκιμών είναι να διαπιστωθούν οι αντιδράσεις του οχήματος στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Τη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων σε συνθήκες flat out, την ψύξη των μπαταριών, την απόδοση της αερανάρτησης.

Στην πρώτη δοκιμή που έγινε τον περασμένο Απρίλιο, στις εγκαταστάσεις του Transportation Research Center (TRC), στο Ohio, το Lucid Air Alpha Speed Car “έγραψε” τελική ταχύτητα 217 mph (350 km/h), με τον περιοριστή ταχύτητας του software να παρεμβαίνει.

Η νέα δοκιμή πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο, στο ίδιο μέρος, μόνο που αυτή τη φορά οι μηχανικοί της Lucid φρόντισαν να διευθετήσουν κάποια θεματάκια που είχαν προκύψει κατά τη διάρκεια του πρώτου τεστ με την ψύξη του εμπρόσθιου ηλεκτροκινητήρα.

Το κυριότερο, όμως, ήταν ότι αφαίρεσαν τον κόφτη του λογισμικού (software speed limiter), με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Και το αποτέλεσμα ήταν αν μη τι άλλο εντυπωσιακό. Το ηλεκτρικό sedan κατάφερε να γράψει τελική ταχύτητα 235.44 mph ή 378.9 km/h, όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό video που δημοσίευσε η Lucid!

Μια επίδοση απίστευτη που επιτυγχάνεται από ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι τα λάστιχα της Pirelli που χρησιμοποιήθηκαν, ήταν παραγωγής και όχι ειδικά για την περίσταση…

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top