Land Rover: Ένα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση με τα υβριδικά Evoque και Discovery Sport P300e (video)

Η Land Rover θέλησε να κάνει ένα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση με τα υβριδικά Evoque και Discovery Sport P300e.

Η Jaguar Land Rover έχει δείξει τις προθέσεις της να κάνει σιγά-σιγά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ήδη, έχει το πρώτο και μοναδικό έως τώρα πλήρως ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, που είναι το Jaguar I-Pace, ενώ πρόσφατα έγιναν γνωστά τα σχέδιά της για δύο ηλεκτρικά crossover.

Αυτή τη φορά η JLR θέλησε να κάνει το επόμενο βήμα μέσω της Land Rover και δύο plug-in υβριδικών οχημάτων. Ο λόγος για τα Range Rover Evoque P300e και Discovery Sport P300e. Αμφότερα φέρουν την ίδια ονομασία στο τέλος (P300e), καθώς έχουν τον ίδιο ηλεκτρικό κινητήρα των 107 ίππων στον πίσω άξονα και τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρου με τούρμπο και 197 ίππους μπροστά, αλλά και ίδια μπαταρία, που έχει χωρητικότητα 15 kWh.

Το Range Rover Evoque P300e

Ωστόσο, τα δύο μοντέλα διαφέρουν στην αυτονομία, καθώς το Evoque P300e βγάζει 66 χιλιόμετρα και το Discovery Sport P300e καλύπτει 62 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 32 γρ./χλμ. και τα 36 γρ./χλμ., αντίστοιχα. Όσον αφορά τη φόρτιση, γίνεται με τρεις τρόπους.

Το Discovery Sport P300e

Ο πρώτος είναι να φορτίσει η μπαταρία με τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης εν κινήσει, ενώ οι άλλοι δύο έχουν να κάνουν με φορτιστές. Είτε με Wallbox 7 kW στο σπίτι, που επιτρέπει τη φόρτιση μέχρι το 80% σε 1 ώρα και 24 λεπτά, ενώ για τη πλήρη φόρτιση απαιτούνται 6 ώρες και 42 λεπτά.

Εσωτερικό του Range Rover Evoque P300e

Βέβαια, σε ταχυφορτιστή σε δημόσιο χώρο αυτός ο χρόνος μειώνεται στα 30 λεπτά. Τέλος, να σημειωθεί ότι ο νέος κινητήρας εσωτερικής καύσης της JLR είναι πιο ελαφρύς από τον προηγούμενο με τους τέσσερις κυλίνδρους και ζυγίζει 37 κιλά.

Εσωτερικό από το Range Rover Evoque P300e
Εσωτερικό από το Discovery Sport P300e

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *