Close

Jaguar Land Rover: Δοκιμάζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 εντός πόλης

Ένα πρωτότυπο Range Rover Sport της Jaguar Land Rover εφοδιασμένο με εξελιγμένα συστήματα που υποστηρίζουν αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 (Level 4) ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους του Milton Keynes και του Coventry.

Αποφασισμένη να οδηγήσει τις εξελίξεις στην αυτόνομη οδήγηση είναι η Μεγάλη Βρετανία που θα επενδύσει πακτωλούς χρημάτων για την εξέλιξη της τεχνολογίας και την κατασκευή υποδομών.

Μια από τις σημαντικότερες βρετανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, η Jaguar Land Rover, η οποία αποτελεί θυγατρική της ινδικής Tata Motors, έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο σε αυτόν τον τομέα, όντας πλέον έτοιμη να δοκιμάσει όχημα με αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 (Level 4) εντός πόλεως.

Ένα ειδικά διαμορφωμένο Range Rover Sport, εφοδιασμένο με συστήματα, κάμερες και αισθητήρες που του επιτρέπουν να υπακούει στους φωτεινούς σηματοδότες και να μπορεί με ασφάλεια να κινηθεί σε κόμβους και διασταυρώσεις, επέδειξε τις δυνατότητές του στις εγκαταστάσεις δοκιμών της εταιρείας στα Midlands.

Το σύστημα ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός εισάγει στο σύστημα πλοήγησης τον προορισμό στον οποίο επιθυμεί να μεταβεί. Το σύστημα αποφασίζει για το ποια διαδρομή θα ακολουθήσει και αναλαμβάνει τον έλεγχο.

Η Jaguar Land Rover αναφέρει πως η τεχνολογία της Autonomous Urban Drive τη φέρνει “ένα βήμα πιο κοντά στο να πετύχει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 στα μελλοντικά οχήματα παραγωγής εντός της επόμενης δεκαετίας”.

Η επόμενη μεγάλη πρόκληση για την εταιρεία είναι οι δοκιμές του πρωτότυπου Crossover σε αστικές συνθήκες, κάτι που αναμένεται να συμβεί μέχρι τα τέλη του 2017, σε δρόμους του Milton Keynes και του Coventry.

Αρχικά οι δοκιμές θα λαμβάνουν χώρα σε “κλειστούς” δρόμους και όσο η τεχνολογία βελτιώνεται και οι συνθήκες το επιτρέπουν θα επεκτείνονται και σε άλλα σημεία των πόλεων.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top