Η Lamborghini αμφισβητεί τους ισχυρισμούς της Tesla για τα ηλεκτρικά supercar, θεωρώντας ότι δεν μπορούν να έχουν τις ίδιες επιδόσεις με τα supercar με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ολοένα και περισσότερα ηλεκτρικά supercar αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους από startup όπως οι Nio και Rimac, ενώ η Tesla με το Roadster επόμενης γενιάς θέλει να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο, αφήνοντας πίσω τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Όμως, ο Maurizio Reggiani, Επικεφαλής Τεχνικός Αξιωματικός θεωρεί ότι δεν νομίζει η τεχνολογία μπαταρίας να επιτρέψει τέτοιου είδους επιδόσεις σαν αυτές που βλέπουμε στα supercars.
Στο πλαίσιο του Automotive News Europe Congress ο Reggiani ανέφερε σχετικά: «Ο στόχος μας είναι να λανσάρουμε ένα σπορ supercar και αυτές οι προδιαγραφές δεν υπάρχουν σε πακέτα μπαταριών όσον αφορά στην ενέργεια και στην ισχύ.
Για τον Reggiani οι προδιαγραφές αυτές σημαίνουν ταχύτητα που ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα και η δυνατότητα να πραγματοποιήσει 3 γύρους στην πίστα του Nürburgring. Πάντως η τελική ταχύτητα του Tesla Roadster επόμενης γενιάς αναμένεται να ξεπερνά τα 400 χλμ/ώρα.
Από την πλευρά της η Lamborghini αναμένεται να λανσάρει μια υβριδική ηλεκτρική plug-in έκδοση για το Urus SUV concept, ενώ όσον αφορά στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, η εταιρεία έχει παρουσιάσει ένα concept υπεραυτοκίνητο με supercapacitors, το οποίο όμως μέχρι στιγμής φαίνεται απλά να υπάρχει για να επιδείξει τη συνεργασία της με το MIT.
Το αξιοπερίεργο της δήλωσης του Reggiani έγκειται στο γεγονός ότι η Lamborghini αποτελεί μέλος του Ομίλου Volkswagen, ο οποίος έγραψε ιστορία με το ηλεκτρικό I.D.R. Pikes Peak να σπάει το ρεκόρ ταχύτητας στο Pikes Peak, ξεπερνώντας οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
View Comments