Connected Cars

Τα κορεάτικα πιο ποιοτικά αυτοκίνητα από αυτά των Porsche και Ford;

Στην κορυφή της κατάταξης της J.D. Power για την ποιότητα φιγουράρουν κορεάτικες κατασκευάστριες αυτοκινήτων ξεπερνώντας εταιρείες όπως οι Porsche και Ford.

Ειδικότερα, τα οχήματα των Genesis, Kia και Hyundai βρέθηκαν στην κορυφαία τριάδα των αυτοκινήτων με τα λιγότερα προβλήματα της έκθεσης “Μελέτη Αρχικής Ποιότητας Νέων Οχημάτων” της J.D. Power.

Στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται η Genesis, η εταιρεία πολυτελών οχημάτων της Hyundai, με 68 αναφορές προβλημάτων ανά 100 οχήματα, ακολουθούμενη από την Kia (μερίδιο της οποίας επίσης ανήκει στη Hyundai) με 72 και τη Hyundai με 74. Ο μέσος όρος βρίσκεται στις 90 αναφορές.

Πίσω από τις κορεάτικες εταιρείες βρίσκεται η Porsche με 79 αναφορές και την πεντάδα ολοκληρώνει η Ford με 81 αναφορές. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τη J.D. Power, την υψηλότερη μεμονωμένη βαθμολογία σαν όχημα συγκέντρωσε η Porsche 911 με 48 αναφορές προβλημάτων. Πρόκειται μάλιστα για τη χαμηλότερη βαθμολογία μεταξύ 2013 και 2018.

Αξιοσημείωτο είναι ότι σύμφωνα με τον Dave Sargent, αντιπρόεδρο παγκόσμιας έρευνας οχημάτων της J.D. Power, οι περισσότερες αναφορές έχουν να κάνουν με την ευχρηστία, είναι δηλαδή σχεδιαστικά «λάθη» κι όχι μηχανικά.

Ο λόγος που τόσο οι κορεάτικες κατασκευάστριες, όσο και η Porsche σκόραραν υψηλά είναι ότι διατηρούν μια απλότητα στο σύστημα infotainment και δεν εισάγουν περίπλοκες λειτουργίες. Για παράδειγμα, η Volvo βρίσκεται στην 29η θέση (από τις 31) με 122 αναφορές καθώς το σύστημα infotainment της κρίθηκε αρκετά περίπλοκο από τους οδηγούς. Στις δύο τελευταίες θέσεις, με παρόμοια προβλήματα βρίσκονται οι Jaguar και Land Rover με 148 και 160 αναφορές.

Να σημειωθεί ότι οι κορεάτικες εταιρείες για μία ακόμη χρονιά εκτόπισαν τις ιαπωνικές Toyota και Honda που βρίσκονταν για χρόνια στις πρώτες θέσεις. Η πρώτη ιαπωνική εταιρεία που συναντάται στη λίστα είναι η Nissan, η οποία βρίσκεται στην 10η θέση με 85 αναφορές.

Η μελέτη βασίστηκε σε έρευνες σε οδηγούς, ύστερα από 90 μέρες ιδιοκτησίας του οχήματός του.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.