Electric Cars

Το ηλεκτρικό Volkswagen I.D. R στην κορυφή του Pikes Peak

Στην κορυφή του Pikes Peak βρέθηκε το ηλεκτρικό Volkswagen I.D. R Pikes Peak, το οποίο έσπασε το ρεκόρ ξεπερνώντας οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το Volkswagen I.D. R Pikes Peak, το οποίο έκανε τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά, με τον Romain Dumas στο τιμόνι πραγματοποίησε τη γνωστή ανάβαση του Pikes Peak σε 7΄ 57΄΄ ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 8΄13 ΄΄ που είχε κάνει ο Sébastien Loeb με ένα Peugeot 208 T16 το 2013.

Το εντυπωσιακό είναι ότι η Volkswagen ήθελε να σπάσει το ρεκόρ για ηλεκτρικό όχημα, το οποίο έκανε το 2016 ο Rhys Millen στα 8΄57΄΄. Τελικά κατάφερε να σπάσει και το ρεκόρ από οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ο Romain Dumas σχολίασε σχετικά: “Τέλεια! Με το αποτέλεσμα αυτό ξεπεράσαμε ακόμη και τις υψηλότερες προσδοκίες μας. Από τα δοκιμαστικά αυτής της εβδομάδας γνωρίζαμε ότι ήταν δυνατό να σπάσουμε το ρεκόρ. Για να γίνει αυτό θα έπρεπε όλα να συντονιστούν τέλεια – από την τεχνολογία μέχρι τον οδηγό. Φυσικά θα έπρεπε και οι καιρικές συνθήκες να είναι ευνοϊκές. Το γεγονός ότι όλα έγιναν τόσο ομαλά δημιουργεί ένα απίστευτο συναίσθημα και το νέο ρεκόρ στο Pikes Peak είναι το κερασάκι στην τούρτα. Ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω ότι η Volkswagen και το όνομά μου βρίσκονται πίσω από αυτόν τον απίθανο χρόνο. Το I.D. R Pikes Peak είναι το πιο εντυπωσιακό όχημα που έχω οδηγήσει ποτέ σε διαγωνισμό. Ο ηλεκτρικός κινητήρας σημαίνει ότι αρκετά πράγματα είναι διαφορετικά και έμαθα πολλά πράγματα στη διάρκεια του project. Η ομάδα έκανε μια απερίγραπτα σχολαστική, αλλά ταυτόχρονα χαλαρή δουλειά. Όχι μόνο καταφέραμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά είχαμε και τρομερό ομαδικό πνεύμα. Είμαι απίστευτα υπερήφανος που είμαι μέρος αυτού του επιτεύγματος”.

Να σημειωθεί ότι το VW που τροποποιήθηκε ειδικά για αυτή τη διαδρομή έρχεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες ισχύος 680 ίππων και επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 2,25 δεύτερα. Το βάρος του είναι 1.100 κιλά. Για την ανάβαση στο Pikes Peak τα οχήματα πρέπει να διανύσουν μια απόσταση περίπου 20 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει 156 στροφές και έχει υψομετρική διαφορά 2.900 μέτρων.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.