Smart Cities

Η Hyundai δεν βιάζεται για την αυτονομία

Δεν βιάζεται η Hyundai στον τομέα της αυτονομίας σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του τμήματος αυτόνομων οχημάτων της εταιρείας.

Τα παραπάνω αναφέρει δημοσίευμα του WardsAuto, σύμφωνα με το οποίο η Hyundai δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει αυτόνομο όχημα πριν το 2025 τουλάχιστον σε μαζική παραγωγή, ενώ άλλος αξιωματούχος φαίνεται να ανέφερε ότι η Κορεάτικη εταιρεία θα περιμένει μέχρι το 2030 για να λανσάρει κάποιο αυτόνομο όχημα στη μαζική αγορά.

Επίσης, αναφέρεται ότι τα οχήματα δεν θα είναι πλήρως ηλεκτρικά, τουλάχιστον αρχικά.

Ο Jang Woong-jun, επικεφαλής αυτόνομων οχημάτων της Hyundai, φέρεται να ανέφερε ότι τα αυτόνομα οχήματα αρχικά θα λειτουργούν μόνο σε περιορισμένες διαδρομές και δεν θα είναι διαθέσιμα προς μαζική αγορά πριν το 2025.

Τα σχέδια αυτά συνάδουν με τα σχέδια της Kia για τα αυτόνομα οχήματα. Ασφαλώς το κόστος θα αποτελέσει εμπόδιο για την κυκλοφορία των οχημάτων, αλλά η εταιρεία προβλέπει ότι θα υπάρχει κι άλλο πρόβλημα.

Λόγω των προηγμένων συστημάτων επεξεργασίας δεδομένων, τα οχήματα αυτά καταναλώνουν την μπαταρία πολύ γρήγορα. Παρόλα αυτά, ο Jang αναφέρει ότι η εταιρεία αναπτύσσει την πλήρως αυτόνομη τεχνολογία για αυτόνομα οχήματα Επιπέδου 4 και 5, αλλά αυτή τη στιγμή, η κατανάλωση είναι τόσο μεγάλη που θα μπορούσε να μειώσει δραματικά την εμβέλεια του ηλεκτρικού οχήματος.

Ο Jang είναι αισιόδοξος ότι το πρόβλημα μπορεί εύκολα να επιλυθεί, απλά όχι στο άμεσο μέλλον. Έτσι, προς το παρόν, η Hyundai έχει ως στόχο τα υβριδικά plug-ins και τις κυψέλες καυσίμου (υδρογόνο).

Το σχέδιο της εταιρείας είναι, μέχρι τα πραγματικά αυτόνομα οχήματα εισέλθουν στην αγορά, η εταιρεία θα έχει προλάβει να κάνει την είσοδό της στον τομέα.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία σκοπεύει να εισάγει Υποβοήθηση Οδηγού για τον Αυτοκινητόδρομο στις ΗΠΑ το 2019.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.