Hyundai και Kia: Νέα τεχνολογία για αύξηση της αυτονομίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι Hyundai και Kia αποκάλυψαν την εξελιγμένη τεχνολογία τους για μεγαλύτερη αυτονομία των ηλεκτρικών τους αυτοκινήτων σε ψυχρές συνθήκες.

Η αυτονομία αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και οι χειμερινές δοκιμές του 2020 έδειξαν ότι αυτή μειώνεται, όταν οδηγείς σε καιρικές συνθήκες με χαμηλές θερμοκρασίες.

Οι Hyundai και Kia προσπαθούν να το αλλάξουν αυτό, γι’ αυτό και έχουν το σύστημα αντλίας θερμότητας. Για πρώτη φορά το είδαμε στο Kia Soul EV πρώτης γενιάς το 2014, με τις δύο φίρμες από τη Νότιο Κορέα να το εξελίσσουν και να αποκαλύπτουν λεπτομέρειες από τη νέα τους τεχνολογία.

Όσον αφορά το πώς λειτουργεί, ανακυκλώνει ενέργεια και αντλεί θερμότητα από τα ηλεκτρικά εξαρτήματα του οχήματος, ώστε να ζεστάνει το εσωτερικό του δίχως να επηρεαστεί σημαντικά η αυτονομία του. Αυτό δίνει ένα πλεονέκτημα στους οδηγούς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων των δύο εταιρειών, έναντι οχημάτων που κινούνται με μπαταρία από άλλους κατασκευαστές.

Γι’ αυτό, το ηλεκτρικό Hyundai Kona ήταν το νικητήριο στις χειμερινές δοκιμές της Νορβηγίας, καθώς κάλυψε τα 404 από τα 449 χιλιόμετρα, που έχει ως αυτονομία στον κύκλο WLTP, κάτι που σημαίνει ότι το έπραξε αυτό στο 90%, έχοντας απόκλιση μόνο 9%.

Αυτή τη φορά, το εν λόγω σύστημα αντλεί θερμότητα από διάφορες πηγές, ώστε η αυτονομία του να επηρεάζεται ακόμα λιγότερο, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να αυξηθούν τα παραπάνω νούμερα και να είναι ακόμα μεγαλύτερη η αξιοπιστία σε ψυχρές συνθήκες.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το Heat Pump System, όπως το ονομάζουν οι Hyundai και Kia, αποτελείται από έναν συμπιεστή, έναν εξατμιστή κι ένα συμπυκνωτή.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *