Τολμηρές δηλώσεις, τις οποίες πολλοί συνέκριναν με αυτές που συνήθως κάνει ο Elon Musk έκανε ο Henrik Fisker, η εταιρεία του οποίου παρουσίασε το Fisker Emotion στη CES 2018.
Το Fisker Emotion έκλεψε τις εντυπώσεις στη CES 2018 με την ισχύ 775 ίππων και την αυτονομία 640 χιλιομέτρων που υπόσχεται.
Όσον αφορά στην αυτονομία, η Fisker υπόσχεται ότι το όχημα θα υποστηρίζει αυτονομία επιπέδου 4 με τη βοήθεια πέντε LIDAR αισθητήρων που θα παράσχει η Quanergy και λογισμικό από συνεργάτη της, το όνομα του οποίου παραμένει άγνωστο μέχρι στιγμής.
Ο CEO της Quanergy, Louay Eldada, τόνισε ότι η έλλειψη κινούμενων μερών εντός των αισθητήρων αποτελεί διαφοροποιό παράγοντα σε σχέση με άλλους LIDAR αισθητήρες, όπως για παράδειγμα αυτών της Velodyne. Επιπλέον, ανέφερε ότι η Quanergy θα μπορούσε να παράγει 1 εκατ. αισθητήρες τον χρόνο. Να σημειωθεί ότι στους συνεργάτες της Quanergy περιλαμβάνονται οι Daimler και Hyundai, ενώ αναμένονται να ανακοινωθούν νέες συνεργασίες μέσα στο έτος.
Από την πλευρά του, ο Henrik Fisker επιμένει ότι το Emotion είναι μόνο η αρχή της καινούριας του εταιρείας και υποσχέθηκε ότι σταδιακά, οι παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου που προμηθεύεται από την LG Chem, θα αντικατασταθούν από τεχνολογία εύκαμπτων μπαταριών στερεάς κατάστασης. Η τεχνολογία των μπαταριών αυτών σύμφωνα με τον H. Fisker θα έχει 2.5 μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα από τις μπαταρίες ιόντων λίθίου, θα είναι μη εύφλεκτη και θα μπορεί να φορτίζει ένα όχημα σε μερικά λεπτά.
“Τώρα έχετε μια πηγή ενέργειας που είναι καλύτερη από τη βενζίνη”, δήλωσε ο Fisker και ανέφερε ότι η εταιρεία του δημιουργεί μια “μικρή πιλοτική γραμμή” παραγωγής για την τεχνολογία μπαταριών φέτος και θέλει να συνεργαστεί με μια μεγαλύτερη εταιρεία μπαταριών ή ηλεκτρονικών για να τη βοηθήσει στην επίτευξη μαζικής παραγωγής.
Ο Fisker πρόσθεσε ότι ενώ η εταιρεία του είναι έτοιμη να παράσχει άδειες για την τεχνολογία των μπαταριών σε εταιρείες ηλεκτρονικών, δεν νομίζει ότι θα τις παράσχει σε αντίπαλες αυτοκινητοβιομηχανίες: “Θα μπορούσαμε ενδεχομένως να συνεργαστούμε με κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία και να τους πάραδώσουμε την τεχνολογία, αν δεν ήταν άμεση ανταγωνίστριά μας”.
Μια άλλη τολμηρή υπόσχεση από τον Fisker ήταν ότι ενώ το Fisker Emotion αναμένεται να είναι ένα όχημα με χαμηλό όγκο παραγωγής, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να πουλήσει χιλιάδες εκατοντάδες αυτοκίνητα ετησίως. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία θα προσφέρει τρία ηλεκτρονικά οχήματα, το Emotion, το Orbit (ένα αυτόνομο πούλμαν) και ένα άλλο φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα, για το οποίο η εταιρεία θα συνεργαστεί με κάποιον άλλον κατασκευαστή.
Όσον αφορά στην διεπιφάνεια της οθόνης αφής του Emotion, ο Fisker συμφωνεί ότι η έλευση των αυτόνομων οχημάτων θα αυξήσει τη ζήτηση για περισσότερη διασκέδαση στο όχημα.
Επίσης, άφησε να εννοηθεί ότι οι διεπιφάνειες του Emotion θα εξατομικεύονται στις προτιμήσεις του χρήστη με την πάροδο των χρόνων: «Μόλις κάποιος μπαίνει στο όχημα, δεν θα είναι το ίδιο όπως όταν το οδηγάει μετά από έξι μήνες ή δυο χρόνια» ανέφερε και δήλωσε ότι θα μάθουμε περισσότερα για τη διεπιφάνεια τηs οθόνης αφής όσο πιο κοντά προχωρούμε στο λανσάρισμα του οχήματος, το οποίο αναμένεται στην αγορά το 2021.