Self-Driving

Google Waymo: Στην αυτονομία επιπέδου 3 οι οδηγοί αποκοιμόντουσαν

Η Google Waymo σταμάτησε τις δοκιμές της αυτονομίας επιπέδου 3 των αυτόνομων οχημάτων, καθώς πολλοί οδηγοί φαίνεται ότι την έβρισκαν ιδιαίτερα βαρετή και αποκοιμόντουσαν!

Τα παραπάνω αποκάλυψε ο John Krafcik, CEO της εταιρείας, ο οποίος ανέφερε ότι η Google/Waymo σταμάτησε να δοκιμάζει οχήματα με αυτονομία επιπέδου 3, όπου απαιτείται ο οδηγός να είναι σε ετοιμότητα να αναλάβει την οδήγηση, καθώς κάποιοι οδηγοί κυριολεκτικά άρχισαν να αποκοιμιούνται στη διάρκεια των δοκιμών.

Η απόφαση πάρθηκε ύστερα από πειράματα το 2013, τα οποία περιλάμβαναν τη μαγνητοσκόπηση του οχήματος και των οδηγών, όπου είδαν τους οδηγούς, ενώ κινούνταν με ταχύτητα μέχρι 90 χιλιόμετρα την ώρα, να κοιτάζουν τα smartphones τους διαρκώς, να αποκοιμιούνται ή να βάζουν make-up.

Οι παραπάνω παρατηρήσεις έγιναν στο πλαίσιο μιας αποκάλυψης ότι η Google Waymo αρχικά σχεδίαζε να κυκλοφορήσει ένα σύστημα αυτόνομης τεχνολογίας μόνο για αυτοκινητόδρομους προκειμένου να έχει γρήγορα ένα προϊόν στην αγορά. Ωστόσο, τότε αντιλήφθηκε πόσο επικίνδυνα είναι αυτά τα συστήματα και τη μεγάλη ευθύνη που απαιτούν.

«Αυτό που βρήκαμε ήταν πολύ τρομακτικό. Οι οδηγοί είναι δύσκολο να αναλάβουν τον έλεγχο επειδή έχουν χάσει την ευαισθητοποίησή τους» δήλωσε ο Krafcik.

Σε πρόσφατη εκδήλωση της Google Waymo, η εκπρόσωπος της εταιρείας, Lauren Barriere δήλωσε σχετικά: «Ο Krafcik αποφάσισε ότι ένα σύστημα που ζητούσε από τους οδηγούς να πάρουν το τιμόνι όταν ακούσουν μια ηχητική ειδοποίηση δεν ήταν ασφαλές, αφού είδε βίντεο μέσα από τα αυτόνομα οχήματα στη διάρκεια δοκιμών. Οι μαγνητοσκοπημένες δοκιμές διεξήχθησαν το 2013 με υπαλλήλους της Google πίσω από το τιμόνι».

Έτσι, η εταιρεία αποφάσισε να εστιάσει αποκλειστικά σε τεχνολογία που δεν χρειαζόταν ανθρώπινη παρέμβαση, κάτι που είναι λογικό, λαμβάνοντας υπόψη πόσο απρόθυμοι είναι πολλοί οδηγοί να δώσουν προσοχή στον δρόμο ακόμη και τώρα που δεν έχουμε κάποιο επίπεδο αυτονομίας.

Τέλος, ο Krafcik αποκάλυψε ότι η εταιρεία είναι πολύ κοντά στη μεγάλη επέκταση του παρόντος πιλοτικού συστήματος ταξί κατόπιν παραγγελίας στο Phoenix της Arizona.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.