Μια καμπάνια για προώθηση της αυτόνομης οδήγησης λάνσαρε σήμερα η Google Waymo, με την ονομασία «Ας μιλήσουμε για την Αυτόνομη Οδήγηση» (Let’s Talk Self-Driving).
Η εκστρατεία έχει ως στόχο να αντιμετωπίσει τον σκεπτικισμό που υπάρχει σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση. Προς αυτή την κατεύθυνση συνεργάζεται με μια ομάδα προάσπισης της ασφάλειας και της υποστήριξης των ατόμων με ειδικές ανάγκες για την προώθηση των πιλοτικών αυτόνομων οχημάτων της στην Αριζόνα και για να αυξήσει την επίγνωση σε μια τεχνολογία που παραμένει απρόσιτη για τους περισσότερους.
Αρχικά η καμπάνια θα ξεκινήσει στην Αριζόνα πριν διαδοθεί και σε άλλες πολιτείες. Σύμφωνα με το The Information, η Waymo προετοιμάζεται να λανσάρει την πρώτη εμπορική ride-hailing υπηρεσία, η οποία θα χρησιμοποιεί τα μινιβάν της Chrysler Pacifica.
Η εν λόγω εκστρατεία δημόσιας εκπαίδευσης μοιάζει σαν ένα προοίμιο, το οποίο προσκαλεί τους απλούς ανθρώπους να κάνουν μια βόλτα σε ένα αυτόνομο όχημα.
Να σημειωθεί ότι και η Intel, η οποία συνεργάζεται με την Google Waymo για να φέρουν τα αυτόνομα οχήματα στην αγορά, δήλωσε το λανσάρισμα της καμπάνιάς της για τον ίδιο σκοπό με πρωταγωνιστή τον LeBron James.
Δεν είναι τυχαίο ότι η Google Waymo ακολουθεί αυτή την προσέγγιση, καθώς πρόσφατη έρευνα είχε καταδείξει ότι οι οδηγοί δεν εμπιστεύονται τα αυτόνομα οχήματα. Άλλαξαν όμως γνώμη ύστερα από μια βόλτα με αυτά.
Ο CEO της Waymo, John Krafcik δήλωσε σχετικά: «Η εκπαίδευση ξεκινά με τη γνωστοποίηση. Για τον λόγο αυτό ξεκινάμε μια σειρά διαφημιστικών εκστρατειών με μια σειρά ψηφιακών και διαφημιστικών δράσεων στην Αριζόνα» και πρόσθεσε: «Η ελπίδα μας είναι η συζήτηση αυτή να εξελιχθεί σε εθνικό διάλογο και να παράσχουμε ευκαιρίες σε ανθρώπους να προσεγγίσουν την τεχνολογία».