Electric Cars

GMC Hummer EV: Το ηλεκτρικό θηρίο θα έχει και έκδοση SUV

Το GMC Hummer EV θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση SUV, το οποίο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της στρατηγικής της General Motors.

Επιθετική τακτική θα ακολουθήσει μέχρι το 2025 η General Motors επενδύοντας περισσότερα από 27 δισεκατομμύρια δολάρια στην ηλεκτροκίνηση. Μέσα σε αυτό το διάστημα, όπως ανακοίνωσε η CEO της εταιρείας, Mary Barra, θα κυκλοφορήσουν 30 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Τα περισσότερα εξ’ αυτών (πάνω από 20) θα φέρουν τα λογότυπα των Chevrolet και Cadillac και θα είναι διαθέσιμα στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Ένα από αυτά τα νέα μοντέλα είναι και η έκδοση SUV του ηλεκτρικού Hummer. Το συγκεκριμένο όχημα υπήρχε ως background κατά την ψηφιακή παρουσίαση της στρατηγικής της General Motors και όπως ήταν φυσικό κέντρισε τα βλέμματα.

Δεν υπήρξαν λεπτομέρειες σχετικά με το SUV Hummer EV, ωστόσο είναι σχεδόν βέβαιο πως θα έχει παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά με την έκδοση pick-up. Το λανσάρισμά του στην αγορά αναμένεται να γίνει μετά από εκείνο της pick-up έκδοσης, δηλαδή προς το 2022.

Τι γνωρίζουμε για το pick-up Hummer EV

Θυμίζουμε ότι το φθινόπωρο του 2021 θα ξεκινήσει η παραγωγή της κορυφαίας έκδοσης του pick-up Hummer EV η οποία ονομάζεται Edition 1.

GMC Hummer EV

Η συγκεκριμένη, θα εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες που η συνολική τους απόδοση θα φτάνει τους 1.000 hp (746 kW) και τα 15.592 Nm ροπής. Ενεργοποιώντας το σύστημα launch control «Watts to Freedom», το ηλεκτρικό θηρίο θα κάνει τη διαδικασία 0-96 km/h σε περίπου 3 δευτερόλεπτα!

Το Hummer EV χρησιμοποιεί τη νέα μπαταρία Ultium που έχει αναπτύξει η εταιρεία και η οποία υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνά τα 563 χιλιόμετρα. Η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 350 kW και μπορεί υπό αυτές τις συνθήκες μέσα σε 10 λεπτά να εξασφαλίσει αυτονομία 161 χιλιομέτρων. Αυτή θα είναι και η πρώτη έκδοση που θα βγει στην παραγωγή το φθινόπωρο του 2021 με τιμή εκκίνησης τα 112.595 δολάρια.

Θα υπάρξουν άλλες τρεις εκδόσεις πιο φθηνές, οι οποίες θα λανσαριστούν σταδιακά στην αγορά μέχρι την άνοιξη του 2024.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.