Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα αυτόνομα οχήματα είναι η κίνηση στην ομίχλη, η οποία δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί από την τεχνολογία LiDAR.
Τα παραδοσιακά συστήματα ραντάρ δεν επαρκούν για τις ανάγκες κίνησης σε δύσκολες συνθήκες, αλλά η λύση φαίνεται πως είναι κοντά.
Η τεχνολογία LiDAR βασίζεται στον υπολογισμό του χρόνου που απαιτείται σε μια ακτίνα laser προκειμένου να επιστρέψει στον ειδικό αισθητήρα, ενώ παρόμοια αρχή λειτουργίας έχουν και τα συστήματα ραντάρ, που στέλνουν ηλεκτρομαγνητικά κύματα για τον ίδιο σκοπό. Είναι προφανές ότι τα συστήματα αυτά αντιμετωπίζουν προβλήματα από την ομίχλη, η οποία δημιουργεί επικίνδυνα σφάλματα στους υπολογισμούς αυτούς.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έχουν αναπτύξει έναν ειδικό αλγόριθμο, βάσει του οποίου δύο ξεχωριστά συστήματα ραντάρ αλληλεπιδρούν, όντας τοποθετημένα σε απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ τους. Ο σκοπός της παράλληλης λειτουργίας τους είναι να φιλτράρουν τις όποιες παρεμβολές και να εκτελούν με μεγαλύτερη σαφήνεια και ακρίβεια τους απαιτούμενους υπολογισμούς που προσφέρουν σε ένα αυτόνομο όχημα εχέγγυα ασφάλειας για την κίνηση σε δρόμους με ομίχλη.
Ήδη, οι ερευνητές βρίσκονται σε συζητήσεις για εφαρμογή της τεχνολογίας που αναπτύσσουν σε πειραματικά οχήματα.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.