Self-Driving

Η General Motors ηγείται στα αυτόνομα οχήματα σύμφωνα με έκθεση

H General Motors ηγείται στον τομέα των αυτόνομων οχημάτων με την Google Waymo να ακολουθεί, σύμφωνα με την έκθεση «Navigant Autonomous Driving Leaderboard» του The Verge.

Μπορεί το πρώτο όνομα για πολλούς όταν σκέφτονται αυτόνομη οδήγηση να είναι η Tesla, εντούτοις, η έκθεση του The Verge καταδεικνύει αλλιώς. H Tesla όμως δεν βρίσκεται ούτε στη δεύτερη θέση, καθώς η Google Waymo έδειξε ραγδαία αύξηση σε σχέση με πέρυσι, ξεπερνώντας άλλες κατασκευάστριες και καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση.

Η εν λόγω έκθεση ξεκίνησε το 2015 και κατατάσσει τις κατασκευάστριες που αναπτύσσουν τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, εκτιμώντας τόσο την τεχνολογική δυνατότητα της εταιρείας και την ικανότητά της να εμπορευματοποιήσει την τεχνολογία.

Οι εταιρείες χωρίζονται σε τέσσερεις κατηγορίες με τους Ηγέτες στην κορυφή, ακολουθούν οι Υποψήφιοι, οι Διεκδικητές και οι Ακόλουθοι.

Η General Motors βρισκόταν στην κατηγορία των Ηγετών και πέρυσι, ενώ η Google Waymo βρισκόταν πιο πίσω στη δεύτερη κατηγορία των υποψηφίων. Όμως στη φετινή έκθεση κατάφερε και ξεπέρασε τις Ford, Daimler και Renault-Nissan καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση. Οι προαναφερθείσες εταιρείες παραμένουν στην κατηγορία των ηγετών. Φέτος στην κατηγορία των Ηγετών υπάρχουν διπλάσιες εταιρείες και συνεργασίες συμπεριλαμβανομένων των General Motors, Google Waymo, Daimler-Bosch, Ford, Volkswagen, BMW-Intel-Fiat Chrysler Automobiles, Aptiv και Renault-Nissan.

Τόσο η General Motors όσο και η Waymo έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο όχι μόνο στην ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων αλλά και στη διάθεσή τους στο κοινό. Από τη μία η Google Waymo πραγματοποιεί μια πιλοτική υπηρεσία ride-sharing στην Αριζόνα και έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγούς. Από την άλλη, η General Motors έχει δηλώσει ότι το 2019 θα λανσάρει ένα αυτόνομο όχημα χωρίς πηδάλια ή τιμόνι και αναμένει τη σχετική έγκριση.

Αν αναρωτιέστε που βρίσκεται η Tesla σε αυτή την έκθεση, η απάντηση είναι στην τρίτη κατηγορία, των διεκδικητών, λίγο πιο κάτω από την Uber. Στην ίδια κατηγορία βρίσκονται και οι Honda και Apple. Η έκθεση καταδεικνύει ότι παρόλο που εταιρείες όπως η Tesla ακούγονται ιδιαίτερα, δημιουργώντας το λεγόμενο «hype», εντούτοις η πρόοδός τους ή η δυνατότητα εμπορευματοποίησης των υπηρεσιών τους υστερεί.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.