Connected Cars

General Motors Marketplace: Αγορές κατευθείαν από το διασυνδεδεμένο όχημα

Το λανσάρισμα του General Motors Marketplace ανακοίνωσε η εταιρεία. Πρόκειται για μια λειτουργία που μοιάζει με το Apple Pay για οχήματα.

Το Marketplace δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές, απευθείας από το διασυνδεδεμένο όχημά τους.

Τη νέα λειτουργία θα ενσωματώνουν τα νεότερα οχήματα της GM. Με το Marketplace ο επιβάτης θα μπορεί μεταξύ άλλων να παραγγέλνει φαγητό, να εξαργυρώνει ένα κουπόνι για βενζίνη ή να βρίσκει πάρκινγκ χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία συνεργάζεται με εταιρείες όπως τα Starbucks, Dunkin’ Donuts, TGI Fridays, Shell και Applebee’s.

Την αυτόματη αναβάθμιση αναμένεται να λάβουν περίπου 1,9 εκατομμύρια οχήματα, τα οποία εξαγοράστηκαν μέσα στο 2017. Η GM εκτιμά ότι μέχρι το τέλος του 2018, περίπου 4 εκατ. οχήματα θα είναι εξοπλισμένα με το εν λόγω σύστημα.

Προφανώς η GM σκέφτεται τη χρησιμότητα της εφαρμογής όταν τα αυτόνομα οχήματα θα έχουν καθιερωθεί, αλλιώς με την υπάρχουσα κατάσταση, έρχεται σε αντίθεση με τις ανησυχίες της AAA, η οποία έχει αναφέρει ότι τα συστήματα Infotainment οδηγούν σε απόσπαση της προσοχής του οδηγού, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε ατυχήματα.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον Santiago Chamorro, Αντιπρόεδρο της GM για την εμπειρία διασύνδεσης παγκοσμίως, η πλατφόρμα χρηματοδοτείται από τους εμπόρους, κάτι που σημαίνει ότι πολύ πιθανό το κάνουν αυτό με αντάλλαγμα δεδομένα των επιβατών για διαφημιστικούς σκοπούς.

Παραμένει ασαφές του τι είδους πληροφορίες σχετικά με τον οδηγό θα παρέχονται στους προμηθευτές.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.