General Motors Marketplace: Αγορές κατευθείαν από το διασυνδεδεμένο όχημα

Το λανσάρισμα του General Motors Marketplace ανακοίνωσε η εταιρεία. Πρόκειται για μια λειτουργία που μοιάζει με το Apple Pay για οχήματα.

Το Marketplace δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές, απευθείας από το διασυνδεδεμένο όχημά τους.

Τη νέα λειτουργία θα ενσωματώνουν τα νεότερα οχήματα της GM. Με το Marketplace ο επιβάτης θα μπορεί μεταξύ άλλων να παραγγέλνει φαγητό, να εξαργυρώνει ένα κουπόνι για βενζίνη ή να βρίσκει πάρκινγκ χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία συνεργάζεται με εταιρείες όπως τα Starbucks, Dunkin’ Donuts, TGI Fridays, Shell και Applebee’s.

Την αυτόματη αναβάθμιση αναμένεται να λάβουν περίπου 1,9 εκατομμύρια οχήματα, τα οποία εξαγοράστηκαν μέσα στο 2017. Η GM εκτιμά ότι μέχρι το τέλος του 2018, περίπου 4 εκατ. οχήματα θα είναι εξοπλισμένα με το εν λόγω σύστημα.

Προφανώς η GM σκέφτεται τη χρησιμότητα της εφαρμογής όταν τα αυτόνομα οχήματα θα έχουν καθιερωθεί, αλλιώς με την υπάρχουσα κατάσταση, έρχεται σε αντίθεση με τις ανησυχίες της AAA, η οποία έχει αναφέρει ότι τα συστήματα Infotainment οδηγούν σε απόσπαση της προσοχής του οδηγού, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε ατυχήματα.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον Santiago Chamorro, Αντιπρόεδρο της GM για την εμπειρία διασύνδεσης παγκοσμίως, η πλατφόρμα χρηματοδοτείται από τους εμπόρους, κάτι που σημαίνει ότι πολύ πιθανό το κάνουν αυτό με αντάλλαγμα δεδομένα των επιβατών για διαφημιστικούς σκοπούς.

Παραμένει ασαφές του τι είδους πληροφορίες σχετικά με τον οδηγό θα παρέχονται στους προμηθευτές.

Πηγή