Η Ford Motor Co. και η Volkswagen AG ανακοίνωσαν ότι κλείνουν την Argo AI, μια εταιρεία τεχνολογίας αυτόνομων οχημάτων που υποστηρίζεται και από τους δύο.
Ο Jim Farley, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, δήλωσε ότι η εταιρεία προσαρμόζεται στις συνθήκες της αγοράς.
«Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Ford κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η μεγάλης κλίμακας κερδοφόρα εμπορευματοποίηση των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 4 θα είναι πιο μακριά από ό,τι αναμενόταν αρχικά – αλλά η ανάπτυξη και ο ενθουσιασμός των πελατών για τα οφέλη των L2 + και L3 ADAS εγγυώνται τις φιλοδοξίες και τη δέσμευση της εταιρείας σε αυτούς τους τομείς. Το τρίτο τρίμηνο, η Ford πήρε μια στρατηγική απόφαση να μετατοπίσει τις κεφαλαιουχικές της δαπάνες από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού L4 που αναπτύσσει η Argo AI σε εσωτερικά αναπτυγμένη τεχνολογία L2 + / L3», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της εταιρείας.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η Argo AI δεν προσέλκυσε νέους επενδυτές, ενώ η Ford αναγνώρισε απομείωση αξίας 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων χωρίς μετρητά, προ φόρων για την επένδυσή της στην Argo AI, που οδήγησε σε καθαρή ζημία 827 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο.
Η Ford παραμένει «αισιόδοξη» για το μέλλον των αυτόνομων οχημάτων, «αλλά τα κερδοφόρα, πλήρως αυτόνομα οχήματα σε κλίμακα είναι πολύ μακριά και δεν θα χρειαστεί απαραίτητα να δημιουργήσουμε αυτή την τεχνολογία μόνοι μας», δήλωσε ο Jim Farley.
Από την πλευρά της, η VW προχώρησε σε μια ανάλογη δήλωση. «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις πιο ισχυρές λειτουργίες το συντομότερο δυνατό και να ρυθμίσουμε την ανάπτυξή μας όσο το δυνατόν πιο οικονομικά», δήλωσε ο CEO της VW, Oliver Blume.
Η ίδια η Argo AI αναγνώρισε ότι θα σταματήσει τη λειτουργία της. «Πολλοί από τους υπαλλήλους θα έχουν την ευκαιρία να συνεχίσουν να εργάζονται στην τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης είτε με τη Ford είτε με τη Volkswagen, ενώ η απασχόληση για άλλους δυστυχώς θα τερματιστεί», ανέφερε σε δήλωση.
Όπως είπαμε, η Argo δεν μπορούσε να εξασφαλίσει περισσότερη χρηματοδότηση από νέους επενδυτές, έτσι η Ford σταμάτησε να χρηματοδοτεί την εταιρεία και αντ’ αυτού επικεντρώθηκε στη δική της τεχνολογία υποστήριξης οδηγού. Εν τω μεταξύ, η Volkswagen είχε επενδύσει 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια στην Argo το 2019.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.