Smart Cities

Ford: Εξαγοράζει τις startup Autonomic και TransLoc για υπηρεσίες μεταφορών

Δύο startup, τις Autonomic και TransLoc εξαγόρασε η Ford, για να βοηθήσει τις υπηρεσίες μεταφορών που θέλει να προωθήσει.

Παρά το γεγονός ότι η Ford ακόμη αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος των πόρων της στην κατασκευή αυτοκινήτων, θέλει να καταστεί σημαντικός παίκτης και στον τομέα των μεταφορών.

Προς αυτή την κατεύθυνση εξαγόρασε τις Autonomic και TransLoc, δύο startup που θα την βοηθήσουν στον τομέα μεταφορών, τον οποίο ανανεώνει.

Η Autonomic αποτελεί μια startup που επικεντρώνεται στις υπηρεσίες cloud και η οποία θα την βοηθήσει στην ανάπτυξη του Transportation Mobility Cloud, μιας πλατφόρμας ανοιχτού κώδικα για χρήση στις αστικές υπηρεσίες μεταφορών.

Μάλιστα, ο Sunny Madra, CEO της Autonomic θα ηγηθεί της ομάδας Ford X, η οποία εστιάζει στην ανάπτυξη υπηρεσιών βασισμένων στην τεχνολογία που θα απευθύνεται στην τεχνολογία.

Η TransLoc εστιάζει επίσης στο software, έχοντας μια εφαρμογή με την ονομασία Rider, η οποία αφορά σε προγραμματισμό μεταφορών ενώ αναπτύσσει και υποδομή software για πρακτορεία μεταφορών. Στο παρελθόν η Uber είχε επιδείξει ενδιαφέρον στην εταιρεία. Η Ford θέλει να αξιοποιήσει την εμπειρία της TransLoc με τον συντονισμό των υπηρεσιών μεταφορών, καθώς και το δίκτυο της startup με πρακτορεία για τις δικές της υπηρεσίες.

Εκτός από την αγορά των δύο startup, η Ford επεκτείνει την υπηρεσία Chariot shuttle σε περισσότερες πόλεις φέτος, ενώ δήλωσε ότι θα καταστήσει και τη μη επείγουσα ιατρική μεταφορά από πιλοτικό πρόγραμμα σε μια «πλήρη επιχείρηση που θα εξυπηρετεί πολλαπλά ιατρικά συστήματα».

Ακόμη, η Ford διαχωρίζει τις υπηρεσίες μεταφορών της σε 4 διαφορετικούς τομείς. Η μονάδα Ford X θα λειτουργεί κυρίως σαν εκκολαπτήριο επιχειρήσεων που σχετίζονται με την τεχνολογία. Η μονάδα Mobility Business Group θα επιβλέπει τη λειτουργία του Chariot, την επιχείρηση της μη επείγουσας ιατρικής μεταφοράς, των ψηφιακών υπηρεσιών FordPass και σχετικές υπηρεσίες με τους στόλους. Δύο ακόμη μονάδες, αυτής των Πλατφορμών Μεταφορών και Προϊόντων (Mobility Platforms and Products) και Mobility Marketing και Ανάπτυξης, θα επιβλέπουν τον σχεδιασμό και το μάρκετινγκ των νεών υπηρεσιών αντίστοιχα.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.