Ford: Εξαγοράζει τις startup Autonomic και TransLoc για υπηρεσίες μεταφορών

Δύο startup, τις Autonomic και TransLoc εξαγόρασε η Ford, για να βοηθήσει τις υπηρεσίες μεταφορών που θέλει να προωθήσει.

Παρά το γεγονός ότι η Ford ακόμη αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος των πόρων της στην κατασκευή αυτοκινήτων, θέλει να καταστεί σημαντικός παίκτης και στον τομέα των μεταφορών.

Προς αυτή την κατεύθυνση εξαγόρασε τις Autonomic και TransLoc, δύο startup που θα την βοηθήσουν στον τομέα μεταφορών, τον οποίο ανανεώνει.

Η Autonomic αποτελεί μια startup που επικεντρώνεται στις υπηρεσίες cloud και η οποία θα την βοηθήσει στην ανάπτυξη του Transportation Mobility Cloud, μιας πλατφόρμας ανοιχτού κώδικα για χρήση στις αστικές υπηρεσίες μεταφορών.

Μάλιστα, ο Sunny Madra, CEO της Autonomic θα ηγηθεί της ομάδας Ford X, η οποία εστιάζει στην ανάπτυξη υπηρεσιών βασισμένων στην τεχνολογία που θα απευθύνεται στην τεχνολογία.

Η TransLoc εστιάζει επίσης στο software, έχοντας μια εφαρμογή με την ονομασία Rider, η οποία αφορά σε προγραμματισμό μεταφορών ενώ αναπτύσσει και υποδομή software για πρακτορεία μεταφορών. Στο παρελθόν η Uber είχε επιδείξει ενδιαφέρον στην εταιρεία. Η Ford θέλει να αξιοποιήσει την εμπειρία της TransLoc με τον συντονισμό των υπηρεσιών μεταφορών, καθώς και το δίκτυο της startup με πρακτορεία για τις δικές της υπηρεσίες.

Εκτός από την αγορά των δύο startup, η Ford επεκτείνει την υπηρεσία Chariot shuttle σε περισσότερες πόλεις φέτος, ενώ δήλωσε ότι θα καταστήσει και τη μη επείγουσα ιατρική μεταφορά από πιλοτικό πρόγραμμα σε μια «πλήρη επιχείρηση που θα εξυπηρετεί πολλαπλά ιατρικά συστήματα».

Ακόμη, η Ford διαχωρίζει τις υπηρεσίες μεταφορών της σε 4 διαφορετικούς τομείς. Η μονάδα Ford X θα λειτουργεί κυρίως σαν εκκολαπτήριο επιχειρήσεων που σχετίζονται με την τεχνολογία. Η μονάδα Mobility Business Group θα επιβλέπει τη λειτουργία του Chariot, την επιχείρηση της μη επείγουσας ιατρικής μεταφοράς, των ψηφιακών υπηρεσιών FordPass και σχετικές υπηρεσίες με τους στόλους. Δύο ακόμη μονάδες, αυτής των Πλατφορμών Μεταφορών και Προϊόντων (Mobility Platforms and Products) και Mobility Marketing και Ανάπτυξης, θα επιβλέπουν τον σχεδιασμό και το μάρκετινγκ των νεών υπηρεσιών αντίστοιχα.

Πηγή