Fisker Ocean: Με την πλατφόρμα ΜΕΒ της Volkswagen το ηλεκτρικό SUV

Η Fisker αποκάλυψε ότι το νέο της ηλεκτρικό SUV, Ocean, θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα ΜΕΒ της Volkswagen για τη μείωση του κόστους.

Στην Έκθεση Τεχνολογίας CES 2020 στο Λας Βέγκας τον περασμένο Ιανουάριο ήταν παρούσα και μία εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο προσεχές μέλλον. Ο λόγος για τη Fisker από την Καλιφόρνια, η οποία παρουσίασε το Ocean.

Αυτό θα είναι ένα ηλεκτρικό SUV, το οποίο θα έχει μπαταρία χωρητικότητας 80 kWh, με αυτονομία από 402 έως 483 χιλιόμετρα στον κύκλο EPA. Θα είναι διαθέσιμο με σύστημα All-Wheel Drive με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 225 kW ή 302 ίππων, αλλά και με Rear-Wheel Drive δίχως να είναι γνωστά τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε αυτή την έκδοση.

https://twitter.com/henrikfisker/status/1283600832873693184

Θα επιταχύνει από στάση σε 97 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, ενώ θα φορτίζει από το 15% μέχρι το 80% σε 30 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή DC CCS στα 150 kW. Ωστόσο, η αμερικανική φίρμα αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική, όσον αφορά την πλατφόρμα του Ocean.

Όπως αποκάλυψε ο Χένρικ Φίσκερ στο Twitter, η εταιρεία του θα χρησιμοποιήσει την MEB της Volkswagen για το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καθώς θεωρεί ότι αυτή θα επιτρέψει τη μείωση του κόστους.

Άλλωστε, η τιμή εκκίνησής του έχει οριστεί στα 29999 δολάρια Αμερικής, ποσό που αυξάνεται στα 37499 δολάρια, με τον πρόσθετο φόρο των 7500 δολαρίων. Μάλιστα, ο Φίσκερ κάνει και διαφήμιση του ηλεκτρικού SUV, τονίζοντας πως δεν υπάρχει άλλο πολυτελές SUV, βενζινοκίνητο ή ηλεκτρικό, το οποίο να είναι τόσο φθηνό.

Βέβαια, απομένει και η ανακοίνωση της Volkswagen για να είναι επίσημο και οριστικό ότι θα γίνουν όλα τα παραπάνω, αν και εκτιμάται πως αυτή θα είναι στο ίδιο μήκος κύματος με την αποκάλυψη του Φίσκερ.

Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι η παραγωγή του Fisker Ocean θα ξεκινήσει στα τέλη του 2021, με την κυκλοφορία του να αναμένεται εντός του 2022 και την εταιρεία να στήνει δικό της δίκτυο για την απευθείας πώληση των οχημάτων της στους πελάτες και όχι μέσω κάποιας αντιπροσωπείας, μοντέλο που εφαρμόζει και η Tesla.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *