Ferrari SF90 Stradale: Τέσσερα mode τα οποία ενεργοποιούνται μέσω κουμπιών στο τιμόνι [βίντεο]

Το νεότερο όχημα της Ferrari είναι η εκθαμβωτική SF90 Stradale, την οποία αναμένουμε πως και πως. Σε πρόσφατο βίντεο που δημοσίευσε η εταιρεία βλέπουμε ότι το υβριδικό plug-in, Ferrari SF90 Stradale, θα έχει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες.

Η εναλλαγή των λειτουργιών πραγματοποιείται από μία σειρά κουμπιών που υπάρχουν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

Η πιο οικολογική επιλογή ενεργοποιείται από ένα κουμπί με την ένδειξη “eD” το οποίο ενεργοποιεί την ηλεκτροκίνηση. Με αυτή τη λειτουργία η Ferrari SF90 Stradale χρησιμοποιεί την 7,9 kWh μπαταρία που τροφοδοτεί τους δύο μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες και προσφέρει 24 χιλιόμετρα αυτονομία.

Επόμενο είναι το κουμπί “H” που μετατρέπει την Ferrari SF90 Stradale σε ένα υβρίδιο με αυξημένες επιδόσεις. Η μπαταρία τροφοδοτεί τους δύο μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες και το τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται μεταξύ του 4 λιτρου twin-turbo V8 κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.

Ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν ο αυτόματος ελεγκτής αλλάζει τη λειτουργία από υβριδική σε καθαρά ηλεκτρική και επιστρέφει στην ICE, αν αυτό απαιτείται. Κάτι που μας φέρνει στην τρίτη λειτουργία η οποία είναι η Performance, ενεργοποιείται από ένα ξεχωριστό κουμπί και διατηρεί μόνιμα ενεργή την ICE και φροντίζει ώστε η μπαταρία να είναι διαρκώς φορτισμένη.

Η πιο έξυπνη λειτουργία από όλες είναι η Qualify και έχει ως εικονίδιο ένα ρολόι. Το βίντεο αποκαλύπτει ότι αυτή η λειτουργία ενεργοποιεί όλους τους κινητήρες της Ferrari SF90 Stradale προσφέροντας την ισχύ των 986 ίππων.

Δεν είναι σαφές εάν η Qualify είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο ενεργοποιείται η πλήρης ιπποδύναμη της Ferrari SF90 Stradale ή αν η Performance μπορεί επίσης να ξεκλειδώσει την πλήρη ισχύ του οχήματος.

Στην πραγματικότητα, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε με σιγουριά ποια είναι η ιπποδύναμη της Ferrari SF90 Stradale. Η εταιρεία έχει προσθέσει στο όχημα έναν V8 που αποδίδει 769 ίππους και οι τρεις ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν ισχύ 217 ίππους. Ωστόσο, όλα αυτά είναι θεωρητικά νούμερα και δεν είμαστε βέβαιοι για την πραγματική συνολική απόδοση των κινητήρων.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *